78

 

به اطلاع مشتریان میرسانیم روزهای ۱۵ الی ۱۷ سپتامبر دفتر چین به علت تعطیلات رسمی این کشور قادر به ارائه خدمات نمیباشد  .

در صورتی که مرسوله شما از مبدا چین به ایران میباشد قبل و یا بعد از این تاریخ امور رسیدگی به ان انجام خواهد گرفت .

در ضمن در این متن توضیحات کوتاهی در مورد جشن سال نو چین ذکر میشود که میتواند برای شما عزیزان مفید باشد

جشن سال نو چینی یکی از مشهورترین تعطیلات سال نو جهان به شمار می آید. این جشن دو هفته ای، تماشایی ترین جشن چین محسوب می شود. خوشا به حال شما، اگر در طول برگزاری جشن سال نو چینی، یعنی بزرگترین و رنگین ترین جشنواره این کشور در شهر هنگ گنگ باشید! زمانیکه برای مناجات و نیایش برای شانس و اقبال خوب به زور وارد معابد شلوغ می شوید، یا به هنگام بازدید از بازارهای جشن که غذاهای متبرک و گل و شکوفه می فروشند، و عکاسی از فانوس های قرمز زینت بخش شهر، در ازدحام جمعیت تحت فشار هستید، محال است تحت تاثیر انرژی حاکم بر این جشن نشوید.

آداب و رسوم چینی‌های بودایی، در این روز از خوردن گوشت پرهیز می‌کنند. بودائیان بر این باورند که روشن کردن آتش و استفاده از کارد در روز اول سال نو، خوش یمن نیست؛ بنابراین معمولاً غذای این روز، از قبل پخته می‌شود. همچنین در این روز، چینی‌ها به دیدار و بازدید بزرگترهای خانواده می‌روند. رقص شیر یکی از کهن‌ترین آیین‌های چینی است که در این روز انجام می‌پذیرد. رقص شیر، از رقص‌های سنتی در فرهنگ چینی است که ریشه در هند و چین دارد. این رقص در نواحی جنوبی، معمولا نمادی از رفع بدیمنی و از بین بردن ارواح خبیثه و در عین حال دعوت از ارواح موفقیت و توانگری است. عروسک‌ها و آهنگ‌های ویژه‌ای برای اجرای این رقص به کار گرفته می‌شود.برخی خانواده‌ها برای از بین بردن شرّ ارواح خبیثه، این گروه‌های عروسک گردان را به خانه دعوت می‌کنند تا با آهنگ‌ها و رقص‌های خاص، بدیمنی این روز را از بین ببرند. از دیگر آداب و رسوم این جشن، هدیه پاکت سرخ است. این هدیه پاکتی است که چینی ها در جشن های مذهبی و ملی، در آن به خویشاوندان هدیه و پول می‌دهند. رنگ سرخ این پاکت و همچنین نقاشیها و تزیینهای آن، نمایانگر آرزوی کامیابی و تندرستی و دور کردن ارواح خبیثه است. در قدیم به جای این پاکت‌ها از گلبرگ استفاده می‌شده است. بر اساس باور چینیان، مقدار پول درون این پاکتها، هیچگاه نباید برابر یا حاوی عدد چهار باشد؛ زیرا این عدد مرگ یا آرزوی مرگ را تداعی می‌کند.

بیشتر بخوانید :  خرید و واردات تجهیزات شبکه و مخابرات

با تشکر

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها