ترخیص بدون وقفه کالاهای دارویی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

گمرک جمهوری اسلامی ایران در واکنش به انتشار خبری درباره بروز مشکل در صدور مجوز ترخیص چهار قلم سریال اظهارنامه کالاهای دارویی اعلام کرد: کالاهای دارویی بدون وقفه ترخیص می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، گمرک جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) اعلام کرد: مکاتبه معاون فنی و امور گمرکی گمرک شهید رجایی درباره وجود اشکال در صدور مجوز ترخیص چهار قلم سریال اظهارنامه کالاهای دارویی نمی تواند ملاک عمل تشریفات ترخیص همه کالاهای دارویی در گمرک قرار گیرد.

بر پایه این گزارش، اکنون با بکارگیری سامانه های epl -TTAC با هدف مبارزه با قاچاق و داروهای تقلبی ارتباط گمرک با سازمان غذا و دارو به طورکامل الکترونیکی شده است.

تبادل اطلاعات برای صدور مجوز ترخیص کالاهای دارویی میان سامانه های گمرک و سازمان غذا و دارو بدون هیچ مشکلی ادامه دارد و تشریفات گمرکی و صدور مجوز این کالاها به صورت الکترونیکی و در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

با الکترونیکی شدن فرآیند تشریفات گمرکی، این کالاها به صورت هوشمند در سامانه جامع گمرکی تعریف شده و در مسیر سبز قرار گرفته اند و تشریفات گمرکی این کالاها بدون وقفه انجام می شود.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x