[ad_1]

به گزارش خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا گفت: مذاکرات تجاری با چین به خوبی در حال پیش رفتن است و ضعف در اقتصاد چین به پکن انگیزه برای داشتن مذاکره داده است.

مقامات رسمی آمریکا در هفته جاری میلادی دیداری با همتایان خود در پکن خواهند داشت و این اولین مذاکرات رو در رو از زمان دیدار روسای جمهور آمریکا و چین در دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی به بعد محسوب می شود که طرفین بر سر آتش بس ۹۰ روزه جنگ تجاری توافق کردند که به دنبال آن بازارهای بین المللی به هیجان در آمد.

ترامپ صدها میلیارد دلار تعرفه بر روی کالاهای وارداتی چینی اعمال کرده تا پکن را مجبور به تغییر در رویکرد فعالیت های تجاری خود کند. به گفته مقامات آمریکایی چین اقدام به سرقت فناوری محصولات آمریکایی و هک کردن آنها می کند. البته چین در مقابل هم تعرفه هایی را بر روی کالاهای وارداتی آمریکایی وضع کرده است.

ترامپ گفت: تعرفه های ایالات متحده به چین آسیب زده است. فکر می کنم که چین خواهان حل و فصل این مناقشه است. اقتصاد چینی ها به خوبی عمل نمی کند و به نظر من این موضوع انگیزه زیادی به آنها برای مذاکره می دهد. واقعا معتقد هستم که آنها خواهان رسیدن به یک توافق هستند.

بر پایه این گزارش، پکن در روز جمعه نسبت ذخیره بانک ها را به دلیل کاهش رشد اقتصادی و فشار تعرفه های آمریکایی کاهش داد.  

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها