ترابری ۳.۸ میلیون نفر سفر در بنادر قشم طی فروردین ماه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از بنادر و دریانوردی هرمزگان، سید باقر موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: در نخستین ماه از فصل بهار سال جاری، ۶۷۹ هزار و ۵۰۴ تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد که از این رقم، ۶۶۹ هزار و ۵۰۴ تن مربوط به مواد غیر نفتی و ۱۰ تن به فرآورده های نفتی اختصاص داشت.

وی از جابجایی ۳ هزار و ۱۶۰ تن کالای صادراتی و وارداتی از طریق بنادر این جزیره طی فروردین ماه، سخن به میان آورد و افزود: حجمی بالغ بر ۳۲۳ تن کالای صادراتی و ۲ هزار و ۸۳۷ تن محموله های وارداتی طی این مدت جابجا شده که عمده آن مربوط به کالاهای غیرنفتی همچون مواد معدنی، لوازم الکتریکی و لوازم خودرو بوده است.

وی حجم عملیات کابوتاژ کالاهای غیرنفتی در این بنادر را ۶۶۳ هزار و ۲۰۲ تن اعلام کرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت خط مسافری کیش – قشم در سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: در فروردین ماه سال ۹۶ اولین سفر دریایی کشتی کروز از کیش به مقصد قشم حدود ۲۱۱ نفر مسافر جابجا شدند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، ترابری ۳ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۹۲۴ نفر سفر در بنادر قشم به ثبت رسید و۲۷۷ هزار و ۸۱۹ دستگاه خودرو نیز از طریق بنادر پهل و لافت جابجا شد.

موسوی خاطرنشان کرد: طی یک ماهه نخست سال جاری، تردد ۲۱ هزار و ۶۴۸ فروند شناور به جزیره قشم به ثبت رسید که از این میزان ۴۰ فروند شناور بالای یک هزار تن بوده است.

این مقام مسئول گفت: از این تعداد، ۱۱ هزار و ۱۶۳ فروند شناور باری و ۱۰ هزار و ۴۸۵ فروند شناور مسافری بوده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان از تخلیه و بارگیری ۴۶۳ TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه قشم خبر داد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x