[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رییس کل بانک‌ مرکزی در یادداشتی بر ادامه برنامه ارزی و بازسازی نظام بانکی به قوت گذشته تاکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،عبدالناصر همتی در یادداشتی اینستاگرامی درباره بازار ارز طی روزهای اخیر، نوشت: همانگونه که پیش بینی شده بود، در روزهای اخیر به دلیل فرصت زمانی باقیمانده از سال جاری میلادی برای تسویه حساب بنگاه‌ها وتجار با طرف حساب‌های خارجی، تقاضای واقعی ارز به طور طبیعی تا حد زیادی افزایش پیدا کرد. متاسفانه این بار نیز فرصت‌جویان و نوسان‌گیران با سوار شدن بر این موج و با کمک گرفتن از جو روانی در فضای مجازی افزایش کوتاه مدتی را در نرخ ارز موجب شدند.
بر اساس پیش‌بینی انجام گرفته، در این مقطع نیز بانک مرکزی با برنامه و تدبیر، نیاز تجار و سایر متقاضیان ارز را تأمین و با اقدامات لازم ثبات را به بازار ارز برگرداند و آن را در مسیر تعادلی بر پایه بنیادهای بازار و البته مدیریت بانک مرکزی، قرار داد.  
قبلا نیز تاکید کردم که ذخائر اسکناس کشور در وضعیت بسیار مطلوبی است و تسلط و احاطه بانک مرکزی پرقدرت تر از همیشه است.  
در پاسخ به اظهار نگرانی برخی از صاحبنظران محترم در خصوص معضلات پیش انباشته نظام بانکی، ذکر این نکته ضروری است که برنامه ها و اقدامات بانک مرکزی در بخش ارزی هم‌راستا با اقدامات اساسی ولی دقیق این بانک در اصلاح و بازسازی نظام بانکی بوده و همچنان هردو سیاست با قوت ادامه خواهد یافت.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها