[ad_1]

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  خبرآنلاین، با آغاز سال نوی میلادی بهای کاج ها، لباس های پاپانوئل و همچنین عروسک های ویژه و تزیینات کاج با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی در بسیاری از مغازه های عرضه کننده همراه شده است.

 عروسک های موزیکال، کاکائوهای عروسکی خصوصا پاپانوئل، گوی های رنگی و تزییناتی از این دست نیز مشمول تخفیف های مذکور شده اند.

 در حالی که پیش از آغاز سال نوی میلادی قیمت یک کاج سی سانتی در محدوده مرکزی تهران حدود ۳۰۰ هزار تومان بود، با آغاز سال نو قیمت به حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان، بسته به نوع کاج به فروش می رسد.

در حالی که مسیحیان جهان ۲۵ دسامبر ، کریسمس را جشن می گیرند، ارمنی های ایران روز ششم ژانویه را عید کریسمس می‌دانند. کریسمس برای آسوری ها اما روز ۲۵ دسامبر است.

درخت های وارداتی در بازار بین ۶۰ هزار تا چند میلیون تومان قیمت دارند . گفته می شود با توجه به لوکس بودن این کالا تعرفه واردات آن بالاست. بر اساس این گزارش برخی از فعالان این عرصه تعداد درخت های وارداتی را در حدود ۴۰۰۰ تومان در یک سال عنوان کرده اند. 

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها