تا دو ماه دیگر گندله ۴۲ میلیون تنی می‌شود

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

در حالی که پیش از این در باره تکمیل و توازن زنجیره ارزش فولاد رسیدن ظرفیت تولید گندله به ۴۲ میلیون تن وعده داده شده بود، مدیر مجتمع معدنی سنگان از تحقق این وعده تا دو ماه دیگر خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرتضی هاشم پور با بیان این که دو کارخانه جدید فرآوری سنگ آهن طی ماه های آتی و ابتدای پاییز،‌ وارد مدار تولید می شوند، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، پروژه پنج میلیون تنی گندله سازی شرکت اُپال پارسیان که با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، فعالیت های توسعه ای خود را شتاب بخشید، حداکثر تا دو ماه آتی به بهره برداری می رسد.

این اظهارات درباره وضعیت اوپال پارسیان در حالی است که این واحد بیش از ۴۰ روز پیش با ظرفیتی  پنج  میلیون تنی به مرحله تست سرد رسید و به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد و بر اساس اعلامی که از سوی مدیر مجتمع سنگان صورت گرفته است این واحد تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و وارد مدار تولید می‌شود.

مدیر مجموعه معدنی سنگان به دیگر پروژه زنجیره فولاد یعنی کنسانتره ۲.۵ میلیون تنی در آن منطقه اشاره کرد و گفت: علاوه بر گندله اوپال آن،‌ پروژه ۲.۵ میلیون تنی کنسانتره توسعه ملی نیز در ابتدای پاییز امسال در مدار تولید قرار می گیرد و این ها در حالی است که تا سال ۱۳۹۲ تنها یک پروژه ۲.۶ میلیون تنی کنسانتره در مجتمع معدنی سنگان فعال بود در حالی که در چهارسال دولت یازدهم تمام پروژه ها نتیجه بخش بوده است.

وی در ادامه افزود: امسال در مجتمع سنگان ۱۰ میلیون تن گندله و ۲.۵ میلیون تن کنسانتره به زنجیره فولاد کشور افزوده می شود.

به گزارش ایسنا، این افزایش ظرفیت ها در حوزه زنجیره ارزش فولاد در حالی است کن در سال ۱۳۹۲ که دولت یازدهم آغاز به کار کرد میزان ظرفیت تولید گندله در ایران ۲۲ میلیون تن بود و ظرفیت تولید فولاد نیز ۲۲ میلیون تن، در حالی که امروز بعد از پایان دوره اول دولت ظرفیت تولید گندله به ۳۲ میلیون تن رسیده و ظرفیت تولید فولاد مرزهای ۳۰ میلیون تن را رد کرده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x