[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه به ریاست رئیس جمهور و با حضور رئیس مجلس و دیگر اعضا تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، در این جلسه بررسی طرح اصلاح نظام بانکی ادامه یافت و چند بند دیگر از پیشنهاد بانک مرکزی در این زمینه بررسی شد.

به موجب این طرح، بانک مرکزی موظف است با بهره‌گیری از تمامی ابزار‌های نظارتی، حقوق سپرده‌گذاران در مؤسسات اعتباری را تضمین کند.

همچنین مبارزه جدی، جامع و ریشه‌ای با موارد فساد اقتصادی مورد تأکید قرار گرفت و از دبیرخانه شورای عالی خواسته شد، با استفاده از تجارب گذشته، سازوکار مناسب در این زمینه را برای طرح در جلسات آتی ارایه نماید.

همچنین موضوع حفظ و تقویت فضای تلاش و سازندگی و امید به آینده که تخریب آن در دستور کار بدخواهان کشور قرار گرفته است، مورد تأکید قرار گرفت و از همه رسانه‌های کشور دعوت شد تا این توطئه بدخواهان را برای مردم تبیین نموده ونسبت به انعکاس واقعیات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ روانی دشمنان اهتمام نمایند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها