[ad_1]

به گزارش تراز ،درچند روز گذشته ، کارخانه های لبنی به دنبال سکوت سازمان حمایت یکی پس از دیگری اقدام به افزایش قیمت برخی محصولات خود کردند .
  با وجود آنکه افزایش قیمت این محصولات با انتقاد شدید مصرف کنندگان روبرو شده بود، اما دبیر انجمن صنایع لبنی معتقد بود که قیمت محصولات لبنی به نرخ واقعی خود رسید که این امر به معنای گرانی نیست.
البته با گذشت چند روز از این ماجرا و گلایه های افراد، سازمان حمایت طی اطلاعیه ای از شرکت های لبنی خواست که قیمت را به ارقام مصوب خود بازگردانند.

روز گذشته نیز یک منبع آگاه از بازگشت قیمت محصولات یک برند لبنی خبر داد، در حالیکه مسئولان نسبت به این امر اظهار بی اطلاعی می کنند.

 بازگشت قیمت محصولات به نرخ سابق در حال بررسی است
محمد رضا گنجی مدیرعامل اتحادیه تعاونی های لبنی گفت: تا کنون، هیچ یک از برندهای لبنی قیمت محصولات خود را به نرخ قبلی تغییر ندادند.

به گفته وی؛ بنابر اطلاعیه ای سازمان حمایت، موضوع بازگشت قیمت محصولات لبنی به نرخ های سابق در چند روز آینده تعیین و تکلیف خواهد شد.

این گزارش می افزاید: در ابتدای ماه قیمت شیر کیسه ای از ۱۶۰۰ به ۱۸۰۰، شیر بطری از ۲۵۰۰ به ۲۸۰۰، ماست سنتی ۵ هزار و ۶۰۰ به ۶ هزار، ماست یک کیلویی از ۳ به ۳ هزار و ۵۰۰ و از ۵ به ۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت که انتظار می رود طی ابلاغیه ای سازمان حمایت قیمت محصولات به کماکان سابق بازگردد و با کارخانه های متخلف برخورد شود.

بیشتر بخوانید :  معمای قیمت پژو ٢٠٠٨

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها