[ad_1]

محمود یوسفی ظهر امروز در همایش روز ملی نان که در کانون ملائک قرچک برگزار شد، اظهار داشت: آسیابانان که در کارخانه‌های آرد کار می‌کنند، با فشار و حجم سنگین کار مواجهه هستند و فشار کاری آن‌ها بسیار بالاست تا بتوانند آرد خوب تحویل نانوایی‌ها دهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی گفت: گندم یکی از مقوله‌هایی است که بشر هنوز نتوانسته برای آن جایگزین پیدا کند؛ گندم از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند سفره‌ها را بابرکت کند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور گفت: نان در دین اسلام از اهمیت بسیار بالا برخوردار بوده و استفاده از نان سالم در زندگی ما ایرانی‌ها بااهمیت است تا بتوانیم از نان سالم بهره‌مند شویم و استفاده از نان سالم را باید نانواها همت کنند و این تغذیه سالم را به مردم تحویل دهند.

یوسفی گفت: نانواها در بحث اقتصاد مقاومتی بیشترین نقش را ایفا می‌کنند و در هر نانوایی که در سطح شهر وجود دارد، حداقل سه نفر مشغول به کار هستند و این حرکت در نوع خود ستودنی است که در بحث اقتصاد کشور سهیم هستند.

وی اظهار داشت: برای بحث نان و سلامتی مردم که در سر سفره همه شهروندان وجود دارد، حاضریم هر نوع کمکی که شهرستان نیازمند باشد، را در اختیار مسؤولان و اتحادیه نانوایان قرار دهیم.

عضو هیأت‌مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور بیان داشت: در سطح شهرستان قرچک، ۲۶۵ نانوایی با نوع پخت‌های متفاوت فعال است که با توجه به آمار جمعیتی شهرستان در حد نرمال بوده و نیاز به افزایش تعداد نانوایی دارد.

بیشتر بخوانید :  گرانی 60 درصدی نرخ اینترنت در طرح دقیقه نودی وزیر ارتباطات

یوسفی گفت: در سال جاری در کشور ۹ میلیون تن گندم خریداری شده و در فضای بسیار مطلوب نگهداری می‌شود و تمام سعی خود را به کار گرفته‌ایم که آرد با کیفیت را تحویل نانوایی‌ها دهیم تا مردم از نان مناسب بهره‌مند شوند.

وی گفت: به همه نانوایان قول می‌دهیم که در هر شرایطی در کنار شما هستیم و برای تهیه آرد با کیفیت کوتاهی نمی‌کنیم؛ در این خصوص مشکلات را به‌خوبی درک می‌کنیم و از نزدیک آن‌ها را احساس کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور گفت: در حال کارشناسی و ارزش‌گذاری نان هستیم و به‌زودی قیمت نان را اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است؛ از ۱۲ نانوا فعال و پیشکسوت در عرصه پخت پز نان نیز تجلیل شد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی زبان انگلیسیارسال پول به هلنداسکرین شات کامپیوتراصطلاحات بازرگانی و گمرکیتجديد ترخيص الاستثمارتجهیزات شبکه های کامپیوتریترخيص گمركترخیص خودرو گمرک بوشهرترخیص کالا از بندر بوشهرترخیص کالا پزشکیتعرفه واردات ظروفحد ترخص شرعیحمل هوایی بار از چینحمل و نقل دریایی چیستخدمات حمل هوایی بارخرید ابزار شنودخرید از خارج ایرانخرید اینترنتی سیگارخرید تبلت amazon kindle fire hdخرید تجهیزات طب سوزنیخرید دستگاه تولید لیوان یکبار مصرفخرید دلار برای سرمایه گذاریخرید کالا از علی باباخرید کفش از سایت خارجیسالنامه آماری حمل و نقل جاده ای 1390سایت کتابخانه آمازونشرکت حمل ونقل دریایی سیناشماره ی مستر کارتصادرات گصادرات لواشکصرافی شیرازطریقه خرید از سایت Ebayفروش تجهیزات عکاسیفروش خط تولید صابونفروش دلار در بازارقوانین گمرک قشمقیمت واردات خودرو از دبیکارت بازرگانی استان البرزکارت بازرگانی ثبت نامکشتیهای جنرال کارگولیست شرکت های حمل و نقل هواییمراحل ترخیص دارو از گمرکمزایای حمل و نقل هواییمستر كارت فيزيكينحوه خرید از خارجنرخ ترخیص کالا از گمرکنمونه مستر كارتواردات ایران 1392واردات تویوتاواردات درب ضد سرقت از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها