بهترین راه های موجود برای کاهش هزینه های حمل بار

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

بهترین راه های موجود برای کاهش هزینه های حمل بار

آنچه در این محتوا میخوانید😃

در این مقاله از گروه تجاری ققنوس به ارائه راه هایی برای کاهش هزینه های حمل بار اشاره کرده ایم.

در این دوران مدرن و پیشرفته ای که زندگی می کنیم، مشتریان انتظار دارند که سفارش ها یا کالاهای خود را زودتر یا سر وقت دریافت کنند. دقیقا به همین دلیل است که امروزه اکثر برندهای تجاری تمرکز خود را بیشتر بر روی ارسال بهتر سفارش ها در مقایسه با گذشته معطوف کرده اند. اما یکی از اصلی ترین چالش هایی که پیش روی استارت آپ ها و کار آفرین های جدید وجود دارد، هزینه های غیرقابل انتظار برای حمل و نقل بار از طریق دریا، هوا یا زمین است.

بیشتر بخوانید: بهترین سرویس حمل بار هوایی از دبی به ایران

این مخارج نه تنها شامل هزینه های حمل محصول و کالا می شود بلکه هزینه های خرید مواد اولیه یا محصولاتی که توسط سازنده یا تولید کننده برای تان ارسال می شوند هم می باشد. اگر مشتریان در مدت زمانی که گفته شده، کالای خود را دریافت نکنند، دیگر برای خرید به سراغ شما نخواهند آمد.

خوشبختانه، با توجه به این راهکارها، می توانید محصولات را برای مشتریان در بازه زمانی مشخص شده ارسال کرده و در عین حال هزینه های زیادی بابت حمل و نقل پرداخت نکنید.

در این وبلاگ به راه های تایید شده ای اشاره می شود که با بهره گیری از آن ها می توانید هزینه های خود را به طور شگفت انگیزی کاهش دهید.

حمل کالا

شرایط و پیش نیازهای لازم برای حمل بار را بررسی کنید

وقتی که صحبت از کاهش هزینه های حمل بار به میان می آید، اولین و مهم ترین قدمی که می توانید بردارید، بررسی پیش نیازهای حمل بار است. الگوهای حمل بار اولیه و فعلی خود را بازبینی کنید تا اهداف خود از خدمات یک کمپانی حمل و نقل را به طور دقیق مشخص کنید. مناطق، استان ها و مسیرهای که بیشتر برای ارسال سفارش های مشتریان استفاده می کنید را شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین شیوه حمل بار و ترخیص کالا از چین به ایران چیست ؟

این فرایند را با دقت بیشتری انجام دهید و طرح های فروش و احتیاج های خود برای حمل بار در سال های آینده را بررسی کنید. با این کار خواهید توانست با شرکت مد نظر برای ارسال حجم بیشتر کالا با هزینه های مطلوب مذاکره کنید. با بررسی و تعیین نیازها و خواسته های خود از حمل و نقل کالا، می توانید بهترین سرویس های حمل و نقل کالا را شناسایی کنید، که هم کالاهای تان را سریع تر ارسال کرده و هم هزینه کم تری پرداخت کنید.

شرایط و پیش نیازهای لازم برای حمل بار را بررسی کنید

برای حمل کالاهای خود، هوشمندانه یک شرکت حمل و نقل را انتخاب کنید

انتخاب یک شرکت مطلوب برای حمل و نقل کالا به عنوان یکی از پیش نیازهای حمل بار، یکی از بهترین راه های موجود برای کاهش هزینه ها در این زمینه است. به طور مثال، اگر به چندین منطقه از کشور بیشتر سفارش ارسال می کنید، حمل و نقل داخلی یا بومی و منطقه ای بهترین گزینه موجود برای شما محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: فورواردر حمل و نقل ۲۰۲۰؛ هر چیزی که لازم است درباره فورواردر بدانید

و از طرف دیگر، در صورتی که مشتریانی در سراسر جهان داشته باشید، بایستی شرکتی را برای حمل بار خود انتخاب کنید که قابلیت ارسال کالاها به سراسر دنیا را داشته باشد. توجه به این مسئله به شما کمک می کند تا بخش قابل توجهی از سرمایه خود را با توجه به کاهش هزینه های حمل بار، ذخیره کنید.

انتخاب هوشمندانه شرکت حمل و نقل

نرخ های مذاکره

مذاکره درباره نرخ های پایین تر حمل و نقل کالا یکی دیگر از گزینه های عالی برای کاهش هزینه های ناشی از حمل کالا به شمار می آید. به عنوان یک تاجر، احتمالا در گذشته با تولید کننده یا فروشنده یک کالا مذاکره داشته اید. با این وجود، باید به این نکته اشاره کنیم که مذاکره کردن با یک ارائه کننده خدمات حمل و نقل بار ممکن است اندکی سخت باشد.

بیشتر بخوانید: کانتینر باری : ۵ روش جالب و شگفت آور برای استفاده از کانتینر

باید بدانید و اطلاع داشته باشید که شرکت های مشابه شما به شرکت های حمل و نقل چه نرخی را پیشنهاد می کنند. اگر این اطلاعات را در اختیار داشته باشید، فرایند مذاکره آسان تر و موثرتر خواهد شد.

در صورتی که یک کمپانی قبول نکرد که هزینه های حمل و نقل بار برای شما را کاهش دهد، گزینه های بعدی را بررسی کنید و از آن ها بخواهید که بهترین نرخ ها را به شما پیشنهاد کنند.

نرخ های مذاکره

بررسی کمپانی هایی که به چند روش بار را منتقل می کنند

یکی دیگر از بهترین ایده ها برای ذخیره پول از طریق کاهش هزینه های حمل و نقل بار، بررسی شیوه های مناسب برای ارسال سفارش ها است.

اگر یک شرکت تجاری بزرگ هستید که حجم کالاهای ارسالی تان زیاد است، شرکت هایی را برای حمل و نقل بار خود انتخاب کنید که چندین شیوه برای ارسال کالا داشته باشند؛ زیرا این کمپانی ها سفارش ها را با روش های متفاوت ارسال می کنند، حتی بدون این که هزینه های بیشتری هم دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: حمل هوایی بار : وزن، نرخ و هزینه بار در حمل هوایی (راهنمای کامل ۲۰۲۰)

به طور مثال، یک کمپانی حمل و نقل که تعداد زیادی کامیون در اختیار دارد، سفارش های داخلی شما را در بازه زمانی تخمین زده شده و مسلما با نرخ های بهتر ارسال می کنند. اما در صورتی که قصد دارید کالاهای خود را از طریق اقیانوس یا به صورت هوایی به خارج از کشور ارسال کنید، باید شرکت های دیگری را بررسی کنید.

توجه دقیق تر به مسئله حمل و نقل زمینی کالاها به شما کمک می کند تا بهترین شرکت که سرعت ارائه خدمات شان بیشتر و کیفیت کارشان بهتر است و روش های متنوعی برای حمل بار دارند را شناسایی کنید.

بررسی کمپانی هایی که به چند روش کالاها را منتقل می کنند

درخواست برای طرح پیشنهادی

وقتی که به طور دائم یک کالا را از یک نقطه به نقطه دیگر ارسال کنید، شرکت باید طبق حجم حمل بارتان، به شما تخفیف دهد. و در صورتی که حجم بارهای تان بسیار زیاد باشد، شرکت حمل و نقل بایستی شما را در لیست دائمی قرار داده و بهترین قیمت های ممکن را به شما پیشنهاد دهد. دقیقا به همین خاطر ست که باید هر ساله یک درخواست برای طرح پیشنهادی {RFP} تنظیم کنید تا بهترین سرویس های حمل و نقل که مناسب نیازهای تجاری تان باشد را شناسایی کنید.

هزینه های دریافتی بابت جابجایی هایی ویژه بار را بررسی کنید

حین انجام کارهای تجاری، شاید لازم شود که کالاهای “شکننده” را نیز ارسال کنید. از آن جایی که این کالا بایستی با دقت بیشتر حمل شود، تقریبا هزینه بیشتری هم باید بابت ارسال پرداخت کنید؛ که اغلب به آن هزینه های دریافتی بابت جابجایی های ویژه گفته می شود.

بیشتر بخوانید: بارنامه اصلی یا MAWB : چگونه یک بارنامه اصلی را پر کنیم؟ (راهنمای کامل)

دقیقا به همین دلیل است که بایستی هزینه هایی که کمپانی حمل و نقل از شما بابت جابجایی های ویژه و هزینه های مرتبط با آن دریافت می کند را نیز بررسی کنید. درباره هزینه های حمل و بیمه بار با آن ها مذاکره کنید {در صورت ارائه چنین خدماتی}. فرقی ندارد که این کمپانی تا چه اندازه سریع عمل می کند، گاهی اوقات ممکن است همه چیز خوب پیش نرود. بنابراین، حتما به این مورد توجه داشته باشید که کمپانی مرسوله مورد نظر را بیمه می کند یا خیر. این ویژگی کمک می کند تا بتوانید بابت سفارش هایی که مفقود شده یا برگشت داده می شوند و موارد از این دست، ادعای خسارت کنید..

مواظب ابعاد بسته باشید

در نهایت آخرین راهی که برای کاهش هزینه های حمل بار وجود دارد، توجه به ابعاد بسته بندی مرسوله است. همیشه سعی کنید که کالاهای ارسالی خود را طبق شرایط کمپانی حمل و نقل بسته بندی کرده یا این که از بسته های خود این شرکت ها استفاده کنید تا در پرداخت هزینه های بیشتر صرفه جویی شود. هزینه حمل و نقل کالاهای سنگین، بیشتر است، پس حتما موقع بسته بندی محصولات خود توجه لازم را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین سرویس حمل بار هوایی از دبی به ایران

گروه تجاری ققنوس اولین شرکت بازرگانی دارای مجوز خدمات بار هوایی در کشور میباشد که در استانه هشتیم سال فعالیت با گستره ای از خدمات متوع برای اقشار مختلف جامعه و هر سطح از جامعه تجاری کشور برای مشتریان خود (( تجربه لذت بخش یک تجارت و یا حمل و نقل بین المللی )) را تداعی می کند. مشاوره صحیح و حرفه ای ،ضمانت بهترین قیمت و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب ضمن ارائه سرویس سه اصل اولیه است که گروه تجاری ققنوس از نخستین روز تاسیس سعی کرده به ان پاینبند باشد و با رعایت این سه اصل هر سال حوزه‌های تازه‌ای را در صنعت بازرگانی و حمل و نقل و تجارت بین المللی را به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x