[ad_1]

به گفته کارشناسان، قرارداد اخیر منعقد شده با مرسدس بنز برای انتقال تکنولوژی و تولید مشترک خودرو در ایران مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو است.

به گزارش ایسنا، اخیرا صنعت خودروی ایران و شرکت مرسدس بنز آلمان قرارداد همکاری و ایجاد شرکت مشترک در حوزه تولید، فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری در ایران را امضا کردند.

شرکت مرسدس بنز ارزشمندترین برند خودروهای سواری و تجاری دنیا را در اختیار دارد و حضور این شرکت بزرگ آلمانی در ایران در شرایطی که دشمنی‌ها و کارشکنی‌های دولت آمریکا ضد ایران همچنان ادامه دارد دستاورد سیاسی و برگ برنده‌ای برای دولت است.

در این زمینه کارشناسان معتقدند دولت تدبیر و امید با ادامه روند فعلی و همکاری با خودروسازان مطرحی همچون مرسدس بنز می‌تواند صنعت خودروی ایران را به صنعتی جهانی تبدیل کند.

در این رابطه عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی می‌گوید:” خوشبختانه دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو عملکرد موفقی داشته و به درستی سیاست مشارکت با خودروسازان مطرح بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری و تولید مشترک در ایران را در پیش گرفته است”.

امرالله امینی خاطرنشان می‌کند:” با ادامه این روند صنعت خودروی ایران از یک صنعت وابسته به بازار داخل و محدود در سطح ملی به صنعتی با معیارهای جهانی تبدیل خواهد شد”.

یک کارشناس صنعت خودرو نیز اظهار می‌کند:” انعقاد قرارداد با شرکت طراز اولی همچون مرسدس بنز در شرایطی که دشمنی‌ و کارشکنی دولت آمریکا در روند اجرای برجام همچنان ادامه دارد علاوه بر ثمرات مثبت برای صنعت خودروی ایران دستاورد سیاسی مهمی نیز برای دولت تدبیر و امید است”.

بیشتر بخوانید :  به نام کالای مسافری، به کام قاچاقچیان

به گفته حسن کریمی سنجری، همکاری با شرکت مرسدس بنز علاوه بر کمک به ارتقای سطح کیفی صنعت خودروی ایران باعث تولید و عرضه خودروهای جدید و با کیفیت و تامین حقوق مصرف‌کنندگان خواهد شد.

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نیز معتقد است:” برنامه‌ریزی صورت گرفته برای همکاری مشترک با خودروسازان مطرح جهان به‌ویژه مرسدس بنز باعث متحول شدن صنعت خودروی ایران خواهد شد”.

شهرام آزادی اظهار می‌کند:” صنعت خودرو در دوران دولتهای نهم و دهم یک دهه طلایی برای توسعه و پیشرفت را از دست داد اما خوشبختانه در دولت یازدهم آسیب‌شناسی صنعت خودرو به درستی انجام و دو موضوع محوری ارتباط با خودروسازان مطرح جهانی و توسعه محصولات با استفاده از توان داخلی در دستور کار قرار گرفته است”.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت نیز می‌گوید:” حضور شرکت مرسدس بنز در ایران گام مهمی برای تحقق هدف دولت تدبیر و امید مبنی بر خودروساز شدن ایران است”.

ابوالفضل خلخالی خاطرنشان می‌کند:” صنعت خودرو در دوره چهار ساله دولت یازدهم از رکود قبلی فاصله گرفته و توانست گام‌های موثری در راستای جهانی شدن بردارد که از جمله آن قرارداد منعقد شده با شرکت مرسدس بنز است”.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآژانس خدمات حمل بار هوایی سپیدبالاخبار گمرکات ایرانبیت کوین بازیپست سریع بین المللیترخیص کار ماشینترخیص کالا از گمرک بازرگانیترخیص کالا از گمرک شیرازچطور از سایت خارجی خرید کنمحساب پي پالحمل بار از چینحمل نقل هواییحواله ارز دولتیخرید آیفون از آمریکاخرید ابزار خالکوبیخرید ابزار قلم زنیخرید از ebay تحویل در ایرانخرید اینترنتی بنتونخرید اینترنتی حلقه نقرهخرید اینترنتی داروهای خارجیخرید اینترنتی ضبط صوت خانگیخرید اینترنتی مانتو 94خرید بسته اینترنتی 0919خرید تجهیزات خورشیدیخرید خط تولید بلوک clcخرید خط تولید رب گوجه فرنگیخرید عروسک آمازونخرید و فروش یوان چینراهنمای صادرات به چینروش خرید از سایت آمازونسایت ایبوک موبایلصرافی در تورنتوصرافی دنیاعلی اکسپرس ایرانفروش خط تولید تصفیه روغن سوختهفروش خط تولید زغال فشردهفروش خط تولید سوسیس و کالباسفلوچارت ترخیص کالا از گمرککارگو در ویتنامگمرک افغانستانگمرک دیلمگمرک سرخسمسئولیت متصدی حمل ونقل زمینینمایشگاه حمل و نقلنمایندگی علی اکسپرس در ایراننمودار er سیستم حمل و نقل هواییواردات از دبيواردات تجهیزات نظامیواردات خودرو از ترکیهواردات روسری از چینواردات محصول از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها