[ad_1]

«توان تولید بنزین یورو۵ در ستاره خلیج فارس»، «سفارش ۱۰۰۰ میلیارد دلاری چین به هواپیماسازی بوئینگ»، «صادرات لوازم آرایشی از ایران به آمریکا و ایتالیا»، «مثلث اولویت‌های وزارت نیرو در دولت دوازدهم» و «کاهش قیمت سیب‌زمینی و پیاز پس از ماه‌ها گرانی» از مهم‌ترین عناوین اخبار و گزارش‌های امروز اداره اقتصادی ایسنا است.

به گزارش ایسنا، برخی از مهمترین اخبار اقتصادی امروز – شنبه – در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

شرکت بیمه باید بدون هیچ شرطی خسارت زیاندیده را بپردازد

آیا می‌دانستید اگر بر اثر انجام یکی از انواع تخلفات حادثه ساز مقصر حادثه رانندگی باشید، شرکت بیمه “می‌تواند” بخشی از خسارت را از شما مطالبه کند؟ مهمتر از آن، آیا می دانستید که قبل از آن شرکت بیمه، باید خسارت زیان دیده را بدون هیچ شرط و اخذ تضمینی به طور کامل پرداخت کند؟

سفارش ۱۰۰۰ میلیارد دلاری چین به هواپیماسازی بوئینگ

چند سال پس از رشد غیرقابل ایرلاین‌های قرار گرفته در خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس که به رسیدن آنها به رتبه‌های برتر جهانی منجر شد، حالا به نظر می‌رسد این بازار رقیبی جدید و بسیار پرقدرت را در کنار خود می‌بیند.

صادرات لوازم آرایشی از ایران به آمریکا و ایتالیا

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی و شوینده اعلام کرد از بنگلادش، هندوستان، ترکیه و امارات بیشترین محصولات آرایشی به کشور قاچاق می‌شود.

لباس های بنجلی که به اسم برند قیمت‌های آنچنانی پیدا می‌کنند

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از افزایش ۶۷ درصدی کشفیات پوشاک خبر داده و بخش قابل توجهی از این کشفیات را مربوط به برندهای مختلف دانست.

بیشتر بخوانید :  قشم و حماسه اقتصادی

آمارهای اقتصادی خوشبینانه به مردم ندهید

یک اقتصاددان می‌گوید: دولت بهتر است با اجرای جدی‌تر برنامه‌های اقتصادی کارشناسی شده مسیر بهبود شاخص ها را پیگیری کند و از اعلام آمارهای خوشبینانه به مردم در زمینه رشد اقتصادی و تورم جدا خودداری کند تا سرمایه اجتماعی نظام آماری مخدوش نشود.

کاهش قیمت سیب‌زمینی و پیاز پس از ماه‌ها گرانی/ قیمت منطقی نهایتا کیلویی ۲۰۰۰ تومان

در حالی که طی ماه های گذشته قیمت سیب زمینی و پیاز به دلیل آنچه که کمبود مقطعی تولید عنوان می‌شد افزایش یافته بود، به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، قیمت‌ها با کاهش مواجه شده است و با گرانفروشی برخورد می‌شود.

صادرات غیرنفتی ایران به چین افزایش یافته است

بررسی‌ها نشان می‌دهد صادرات غیرنفتی ایران به چین ۱۳ میلیارد دلار افزایش داشته است.

تداوم روند صعودی طلای جهانی در هفته جاری

کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز نسبت به تداوم روند رشد قیمت طلا در هفته جاری که به نگرانیهای ژئوپلیتیکی و ضعف دلار آمریکا نسبت داده شده است، خوش بین ماندند.

مثلث اولویت‌های وزارت نیرو در دولت دوازدهم

قائم مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل معتقد است با توجه به ظرفیت‌های موجود در ساختار آب و برق کشور لازم است که وزارت نیرو در دولت دوازدهم به مسائل فنی مهندسی، سرمایه خارجی و توانمندی‌های داخل کشور توجه ویژه‌ای کند.

تعاونی‌ها بهترین منبع درآمد خانوارهای روستایی

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران می‌گوید بیشترین دلیل مهاجرت روستاییان به شهرها نبود کار و امکانات لازم است. به اعتقاد وی تعاونی‌ها مانع انحصار و واسطه‌گری و بهترین بستر برای شناسایی ظرفیت روستاها و مناطق محروم هستند و درآمدزایی و اشتغالزایی بالایی برای روستاییان به ارمغان می‌آورند.

بیشتر بخوانید :  بزرگترین تامین سرمایه کشور در بورس تهران درج شد - اخبار تسنیم

توان تولید بنزین یورو۵ در ستاره خلیج فارس/ تشریح علت نوسان تولید

مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس با بیان اینکه پالایشگاه ستاره خلیج فارس توانایی تولید بنزین یورو ۵ را دارد، درمورد علت نوسان تولید بنزین در این پالایشگاه توضیح داد: از آنجایی که خوراک پالایشگاه از پارس جنوبی تامین می‌شود و خوراک پارس‌جنوبی در حال حاضر مشتری زیادی دارد، گاهی خوراک مورد نیاز پالایشگاه تامین نمی‌شد.

پیامک‌های تبلیغاتی صدای وزیر ارتباطات را هم درآورد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ساماندهی فضای مجازی برای بهره‌گیری کسب‌وکارها، از ایجاد سامانه‌ای برای دریافت گزارشهای آنلاین شکایات مزاحمتهای ناشی از پیامکهای تبلیغاتی خبر داد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآموزش ساخت وب مانی کلاسیکارسال پول به امریکااقامت آلمان از طریق خرید ملکبیت کوین چیهپست بین المللی در ایرانپی پال هک شدهتجهيزات شبكه توزيعترخیص خودرو توقیفیترخیص گمرکچگونگی خرید کتاب از آمازونحمل بار جرثقیلحمل و نقل همگانیحواله 1 میلیون دلاریحواله ارز در فرودگاهحواله ارز یخدمات بار هوایی صبای هماخرید ابزار توسانخرید از فروشگاه علی باباخرید اینترنتی ابزار و یراقخرید اینترنتی قخرید بلیط هواپیما خارج از کشورخرید پستی از چینخرید تجهیزات عکاسی دست دومخرید چینی زرین طرح موناکوخرید کتاب آنلاین خارج از ایرانخرید وب مانی پرشین تولزخرید وفروش سهام خارج از بورسدرباره سایت ایبیسایت آمازون کاناداشرکت فریت بار به کاناداصادرات پوستصادرات تركيا 2016صادرات علوفهصادرات قیر طبیعی به چینصرافی بیوکعکس کارت بازرگانیفروش ابزار های جاسوسیفروش تجهیزات غواصیقوانین گمرک چینقوانین گمرکی واردات خودروقیمت حمل و نقل هواییکارت بازرگانی گرفتنگمرک نودوزمستر كارت مشهدهک سایت پی پالواردات شكرواردات قطعات خودرو از آلمانواردات گیاهان دارویی از چینواردات و صادرات کالا از چینوب مانی سایت

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها