[ad_1]

«پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده»، «نزدیک شدن تراز تجاری کشاورزی تا مرز صفر»، «ردپای عربستانی‌ها در افزایش تعرفه لبنیات عراق برای ایران»، «وضعیت سپرده‌گذاران در ۳ غیرمجاز واگذار شده»، «یک ریال تا دلار ۳۵۰۰ تومانی»، «کارنامه ۷ ماهه بازار مسکن»، «راه‌اندازی دو جایگاه تک سکویی دیگر در تهران»، «ورود ۱۰۰ واگن جدید به ناوگان تا یکسال آینده»، «کشف هفتگی میوه‌های قاچاق»، «توریست‌های ۷ کشور در “قلب ایران”» عنوان برخی از اخبار مهم امروز اداره اقتصادی ایسناست.

به گزارش ایسنا، برخی از مهمترین اخبار اقتصادی امروز – شنبه ۱۳ آبان آبان ماه- در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

رتبه‌بندی فعلی خودروها نظر سازمان استاندارد نیست/ نظر واحدی در مورد تراریخته‌ها وجود ندارد

معاون سازمان ملی استاندارد ایران می‌گوید رتبه‌بندی فعلی خودروها اساسا نظر سازمان ملی استاندارد نیست چرا که نظام ارزیابی فعلی صرفا روی محصول خروجی صورت می‌گیرد و به عناصر تولید توجهی ندارد.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح وضعیت بازار داخلی و خارجی طلا پرداخت و پیش‌بینی کرد که قیمت‌ها در روزهای آینده با ثبات و نوسان کم همراه باشد.

نزدیک شدن تراز تجاری کشاورزی تا مرز صفر

معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در بخش کشاورزی تا پایان برنامه ششم توسعه برای به صفر رساندن تراز منفی بخش کشاورزی است که در این زمینه نیازمند اعتبارات و منابع مالی پیش بینی شده هستیم.

ردپای عربستانی‌ها در افزایش تعرفه لبنیات عراق برای ایران

بیشتر بخوانید :  در قراردادهای خودرویی بر استفاده حداکثری از توان داخل تاکید داریم

درپی افزایش بیش از ۲.۵ برابری تعرفه صادرات لبینات ایرانی به عراق، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق تاثیرات این اقدام را تشریح و تصریح کرد که انتظار می‌رود مسئولان عراقی در زمینه مقررات واردات و صادرات شرایط یکسانی را برای همه کشورها لحاظ کنند و اینگونه نباشد که برای برخی کشورها مثل عربستان و ترکیه تسهیلات قائل شوند اما برای ایران محدودیت ایجاد کنند.

یک ریال تا دلار ۳۵۰۰ تومانی

بانک مرکزی نرخ دلار را با حدود پنج تومان افزایش تا مرز ۳۵۰۰ تومان پیش برد.

وضعیت سپرده‌گذاران در ۳ غیرمجاز واگذار شده

در حالی بیش از دو ماه از واگذاری مسئولیت سه تعاونی منحله افضل توس، آرمان و البرز ایرانیان به بانک‌های مجاز گذشته که روند تعیین تکلیف آنها در مرحله‌ای متوقف شد و باید از سوی دستگاه‌های ذیربط برای این موضوع تصمیم‌گیری شود. در رابطه با البرز ایرانیان که تاکنون فرایند پرداخت شروع نشده است.

مشخصات سیگارهای جعلی اعلام شد + جدول

شیوه تشخیص و تفکیک برندهای جعلی محصولات دخانی در مدل‌های مختلف اعلام شد.

توریست‌های ۷ کشور در “قلب ایران”

بیست و دومین قطار گردشگری خارجی از صبح امروز حرکت خود را از تهران آغاز کرد.

کارنامه ۷ ماهه بازار مسکن + قیمت

رصد وضعیت هفت ماه گذشته بازار مسکن نشان می‌دهد این بخش از یک طرف کمترین بازده را در بین بازارهای رقیب دارد و از سوی دیگر به دلیل ورود گروه جدیدی از متقاضیان مجهز به تسهیلات بانکی، به تدریج تعداد معاملات در حال افزایش است.

ادامه مذاکره با گازپروم برای توسعه ۴ میدان

وزیر نفت با بیان این که مذاکره با گازپروم برای توسعه میدان‌های گازی کیش، فرزاد A و B و میدان پارس شمالی ادامه دارد، گفت: این شرکت از ما زمان بیشتری برای ارائه نتایج مطالعات خود خواست و ما این زمان را به آنها دادیم.

بیشتر بخوانید :  افزایش قیمت لوازم خانگی اجتناب ناپذیر است

کشف هفتگی میوه‌های قاچاق/ راه‌اندازی قرنطینه در مناطق آزاد

رئیس سازمان حفظ نباتات اعلام کرد که بصورت هفتگی محموله‌ی میوه‌های قاچاق در کشور کشف و به متولیان معرفی می‌شود و در مناطق آزاد چابهار و کیش نیز قرنطینه محصولات کشاورزی برای جلوگیری از قاچاق راه اندازی شده و در دیگر مناطق نیز این کار انجام می‌شود.

راه‌اندازی دو جایگاه تک سکویی دیگر در تهران

مشاور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که ۲۹ جایگاه تک سکویی در سراسر کشور وجود دارد، از راه‌اندازی دو جایگاه تک سکویی دیگر ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.

نردبان پیک مصرف برق در تابستان ۹۷

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته در تابستان ۱۳۹۷ شاهد رشد پنج درصدی مصرف نسبت به سال قبل هستیم. به همین دلیل از هم اکنون تمهیدات لازم برای گذر از پیک اندیشیده شده است.

پردیس کم آورد!

با وجود کمک‌هایی که سال قبل به مسکن مهر پردیس شد، امسال هیچ‌گونه اختصاص یارانه یا منابع مالی و اوراق خزانه اسلامی برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پردیس انجام نشده و هم‌اکنون اگر شرکت عمران بتواند ۱۰۹۰ میلیارد تومان از طریق مشارکت جذب کند، ۱۴۹۴ میلیارد تومان کمک دولتی هم نیاز دارد.

ورود ۱۰۰ واگن جدید به ناوگان تا یکسال آینده/ ۳۲۰ واگن مسن بازنشست شدند

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا آخرین وضعیت برنامه ریزی این شرکت برای توسعه و بازسازی و نوسازی ناوگان مسافری رجا را تشریح کرد.

قیمت ارز عامدانه افزایش یافته/ اقتصاد ایران باید در CCU بستری شود!

بیشتر بخوانید :  وزرای پیشنهادی اقتصاد و صنعت به اتاق ایران می‌آیند

یک اقتصاددان می‌گوید افزایش قیمت ارز چندان منطقی نیست چرا که امروز دولت می‌تواند روزانه سه میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت بفروشد و قاعدتا باید عرضه ارز در بازار بیش از گذشته باشد. به نظر می‌رسد که عرضه ارز اهرمی است که دولت برای افزایش درآمدهای خود از آن استفاده می‌کند و کسری بودجه خود را با آن جبران می‌کند.

تسهیلات ویژه برای جذب سرمایه گذاران‌خارجی

قائم مقام وزیر نیرو وعده داد شرکت‌هایی که بتوانند شرکای خارجی در زمینه انتقال تکنولوژی و جذب سرمایه گذاری پیدا کنند از تسهیلات ویژه گمرکی و سایر مزایا برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني ايران روسيهاتاق بازرگانی جهانیاخبار گمرک پرویزخانارسال پول به بلاروسپست سریع تی پی جیپی پال چگونه کار میکندپیگیری مرسوله خارجهتبدیل بیت کوین به وب مانیترخیص کار ابادانتعرفه گمرک صادراتحقوق گمرکحمل بار از مالزی به ایرانحمل دریایی از چینحمل و نقل دریایی از چینحمل و نقل هوایی مشهدخدمات بار هوایی اماراتخريد وسايل ورزشيخرید اینترنتی جهیزیهخرید اینترنتی حلقهخرید اینترنتی خخرید اینترنتی یراق آلات چرمخرید خط تولید پشم شیشهخرید دلار از بانکخرید دلار هنگ کنگخرید سربازی متولد خارج از کشورسایت آمازون ایرانستاد ترخیص خودرو جنت اباد شمالیستاد ترخیص خودرو رباط کریمشرکت حمل و نقل بین المللی چگردشرکت حمل و نقل بین المللی صبوران ترابرشرکت حمل و نقل حامد بارشرکت خرید از خارجصادرات چین به افغانستانصرافی پایتختصرافی منطقه 6طرح جامع حمل و نقلطریقه ترخیص کالا از گمرکفرستادن پول به خارجفروش خط تولید ضد یخفروش دلار نیوزلندقیمت ترخیص خودرو از گمرکک توسعه صادراتکارگو در ایوونرخ خرید دلار استرالیاواردات خودرو شرایطواردات خودرو هیبریدیواردات ژنراتورواردات گوشی از چینواردات لوازم یدکی خودرووب سایت مانی رهنما

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها