[ad_1]

«جمع پرنده‌های برجامی به ٩ رسید»، «عیدی سال ۹۷ کارکنان چقدر است؟»، «جزئیات حقوقی کارکنان در سال ۹۷»، « مسکن گران شد»، « آرایش محرم ممنوع»، «نشست مشترک وزرای صنعت و راه» و «اوج رشد قیمتی کالاهای صادراتی چه زمانی بود؟» برخی از مهمترین عناوین اخبار و گزارش‌های امروز اداره اقتصادی ایسناست.

به گزارش ایسنا، برخی از مهمترین اخبار اقتصادی امروز – پنج‌شنبه – در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

جمع پرنده‌های برجامی به ٩ رسید

با فرود پنجمین و ششمین ای تی ار خریداری شده از سوی ایران ایر به تهران، جمع هواپیماهایی که پس از برجام به ایران تحویل شده‌اند به عدد ٩ رسید.

عیدی سال ۹۷ کارکنان چقدر است؟

بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه دولت در بودجه ۱۳۹۷ مبلغ عیدی کارکنان حدود ۹۳۲ هزار تومان خواهد بود.

پیش بینی دولت در بودجه سال آینده برای افزایش حقوق کارکنان تا پنج درصد است.

مسکن گران شد

بانک مرکزی از افزایش متوسط قیمت هر متر خانه تا ۶.۲ درصد در نیمه اول امسال خبر داد.

نشست مشترک وزرای صنعت و راه/ تاکید بر انتقال حمل ونقل از جاده به ریل

وزرای صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی بر لزوم انتقال حمل و نقل صنعتی و معدنی از جاده به ریل تاکید کردند.

هشدار به آرایشگران/ آرایش محرم ممنوع

نایب رئیس اتحادیه آرایشگران زنان تهران با اعلام ممنوعیت انجام هرگونه خدمات تحت عنوان آرایش محرم در کلیه سالن‌های آرایشی از تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه در ایام تاسوعا و عاشورا خبر داد.

بیشتر بخوانید :  سرگردانی سپرده گذاران بانک توسعه/ دولت و بانک مرکزی پاسخگو باشند

تورم ایران ریشه در تقاضا دارد

نتایج یک پژوهش نشان داد: با توجه به اینکه اقتصاد ایران در سال‌های اخیر در وضعیت رکودی تورمی قرار گرفته‌است، مجموعه‌ای از سیاست‌های انبساطی طرف عرضه به همراه سیاست‌های پولی و مالی انقباضی می‌تواند دستیابی به اهداف رشد تولید و ثبات قیمت‌ها را تضمین کند.

اوج رشد قیمتی کالاهای صادراتی چه زمانی بود؟

سال ۱۳۹۱ و همزمان با نوسانات ارزی قابل توجهی که در بازار ارزی ایران رخ داد، بالاترین درصد تورم با نرخی حدود ۱۲۱ درصد نیز برای کالاهای صادراتی ثبت شد.

وزارت نیرو به گلایه بخش خصوصی پاسخ داد

چندی پیش اظهاراتی از سوی یکی از مقامات وزارت نیرو در مورد عدم کارآمدی شرکتهای سازنده و پیمانکار صنعت برق مطرح شد که با واکنش شدید بخش خصوصی همراه بود، سرپرست وزارت نیرو در پاسخ به این واکنش‌ها صراحتا موضع وزارت نیرو را حمایت از بخش داخلی اعلام کرد و گفت: بخشی از موفقیت‌های وزارت نیرو به دلیل فعالیت بخش خصوصی است اما انتظار ما از این بخش به دلیل پتانسیل‌های بالای صنعت برق بسیار بیشتر است.

برشی از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهرماه ۱۳۹۶ درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار شد و زمینه مذاکرات بین صنعت پتروشیمی ایران کشورهای خارجی را فراهم کرد، به طوریکه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه بیش از ۱۰ هیات تجاری و اقتصادی از این رویداد صنعت پتروشیمی بازدید کردند.

افت ۱۲ واحدی شاخص علی‌رغم کانال‌شکنی‌ها در هفته‌های قبل

بیشتر بخوانید :  دولت واردات برنج را آزاد کرد/۳۱تیرماه ۹۷؛ آخرین مهلت ترخیص

علی‌رغم کانال شکنی‌های پیاپی دماسنج بازار سرمایه در هفته‌های گذشته در این هفته شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۱۲ واحد افت کرد.

زیتون تقریبا ۱۵ درصد ارزان‌تر می‌شود

رئیس شورای ملی زیتون تاکید کرد: مکانیزم برداشت سنتی و دستی قیمت تمام شده تولید را افزایش می‌دهد و این روش باید تغییر کند.

یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن ظرفیت خالی در صنعت شیرینی و شکلات

دبیر انجمن صنفی بیسکوییت، شیرینی و شکلات با اشاره به میزان ظرفیت تولید سالانه شیرینی و شکلات در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن ظرفیت خالی تولید در این صنعت وجود دارد.

صادرات خودرو باید به ۱۵ میلیارد دلار برسد

در حالیکه در سال جاری صادرات خودرو افت قابل توجهی داشته است وزارت صنعت، معدن و تجارت صادرات ۱۵ میلیارد دلاری این محصول در سال ۱۴۰۴ را هدف‌گذاری کرده است.

قرارداد یک میلیون یورویی شرکت ایرانی با برند معروف ترکیه‌ای

اهم خبرهای هفته جاری به تصویب آیین‌نامه اجرایی برنامه اشتغال فراگیر، انعقاد قرارداد یک میلیون یورویی شرکت ایرانی با یک برند ترکیه‌ای، ایجاد بیش از ۳۰۰۰ فرصت شغلی در بخش تعاون و افزایش تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص داشت.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااصفهان مستر کارت خرید اینترنتیاقامت آمریکا از طریق خرید خانهانتخابات اتاق بازرگانی تهران 93پیگیری مرسوله ی پست پیشتازترخیص کاران بندر انزلیترخیص کاران خودروترخیص کالا از کیشترخیص کالا از گمرک چابهارچگونگی واردات خودرو از دبیچگونه از چین خرید کنیمحمل و نقل بين المللي خليج فارسحمل و نقل بین المللی زمينيحمل و نقل بین المللی سوختحمل و نقل داخلیحواله دلار چیستخدمات بار هوایی اصفهانخرید ابزار صنعتی دست دومخرید از بازارهای چینخرید از چین علی باباخرید اینترنتی دوچرخهخرید اینترنتی روکش صندلی ماشینخرید اینترنتی ویندوز 7خرید دامنه از سایت های خارجیخرید دلار برای استیمخرید فلش از چینخرید قطعات کامپیوتر از خارجخرید مستر کارت مجازی قابل شارژرهگیری مرسولات پستی غیر پیشتازسفارش مستر کارتطریقه ترخیص کالا از گمرکطریقه واردات خودرو از دبیفریت بار تبریزق مت خودرو وارداتقیمت حمل بار از چینقیمت حمل کانتینر از چین به ایرانكارگو تركيشکارگو ایووگمرك فرودگاه امامگمرک لرستانماده 9 قانون توسعه حمل و نقلمستر کارت برای خرید اینترنتینحوه خرید از سایت آمازوننحوه واردات از دبینحوه واردات خودرو به صورت شخصینرخ حواله يواننمودار er سیستم حمل و نقل هواییهزینه حمل هوایی بار از چینواردات فندک از چینواردات گندم از قزاقستانواردات موبایل از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها