[ad_1]

“صنایع فلزی، متهم ردیف اول آلاینده‌های معدنی”، “انگشت اتهام به سمت تاکسی‌یاب‌ها”، “جریمه گران‌فروشی فقط ۲۲۰ هزار تومان!”، “افزایش ۳۰ هزار تومانی سکه در هفته اخیر”، “راه‌های ایمن کردن وای‌فای”، “مخالف افزایش نرخ محصولات کشاورزی نیستم اما جیب مردم و دولت را هم ببینیم”، “دلار زیر بار واقعیت می‌رود؟”، “آیا اتحاد اوپک و غیراوپک برهم می‌خورد؟” از مهمترین عناوین اخبار و گزارش‌های امروز اداره اقتصادی است.

به گزارش ایسنا، خلاصه مهمترین اخبار اقتصادی امروز – جمعه ۳ آذر ماه – در زیر آورده شده است که با کلیک بر روی تیتر هر خبر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

وعده رئیس کل برای سپرده‌گذاران غیرمجازهای واگذار شده

آن طور که رئیس کل بانک مرکزی وعده داده در هفته پیش رو تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی‌های منحله افضل توس و وحدت (آرمان) از سر گرفته می‌شود. تعیین تکلیف سپرده گذاران البرز ایرانیان که هیچ پرداختی تاکنون در مورد آنها انجام نشده است نیز آغاز خواهد شد.

صنایع فلزی، متهم ردیف اول آلاینده‌های معدنی

صنایع معدنی فلزی مانند سیمان متهم ردیف اول آلودگی هوا در حوزه معدن هستند و به گفته کارشناسان، عمده این صنعت سازگار با محیط زیست نیست و صنایع باید برای رسیدن به استانداردها به تکنولوژی روز مجهز شوند.

انگشت اتهام به سمت تاکسی‌یاب‌ها

مدیر ارشد فناوری یک تاکسی‌یاب اینترنتی با اشاره به مسدودسازی دسترسی به ویز برای تمامی سرویس‌های حمل‌ونقل اینترنتی، درباره نحوه دسترسی اپلیکیشن‌ها به اطلاعات کاربران گفت: ما صرفا در نسخه اندروید به رانندگان هشدار عدم استفاده هم‌زمان از ویز و اسنپ را دادیم، زیرا سیستم‌عامل اندروید برای در اختیار گذاشتن فهرست برنامه‌های موجود در گوشی نیاز به دسترسی خاصی ندارد، اما به هیچ عنوان به گالری و عکس‌های کاربران دسترسی نداریم.

بیشتر بخوانید :  باز پس گیری ۷۰۰۰ میلیاردی اراضی در کیش

جریمه گران‌فروشی فقط ۲۲۰ هزار تومان!

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف میزان جریمه تخلفات صنفی را بسیار پایین و غیر بازدارنده دانست و گفت: این در حالی است که براساس بازرسی‌های صورت گرفته در واحدهای صنفی می‌توان گفت که اغلب واحدها تخلفاتی را انجام می‌دهند.

افزایش ۳۰ هزار تومانی سکه در هفته اخیر

در طی هفته گذشته بازار طلا روند نزولی داشت و انواع سکه در مسیر افزایش قیمت قرار گرفتند، همچنین در بازار ارز دلار، یورو و پوند صعودی شدند.

راه‌های ایمن کردن وای‌فای

یکی از راه‌های نفوذ هکرها به سیستم‌های کاربری افراد، نفوذ از طریق شبکه وای‌فای است. برای جلوگیری از این نفود، رعایت نکات امنیتی از جمله به‌روزرسانی نرم‌افزارها و محدود کردن دسترسی به شبکه ارتباطی داخلی، اهمیت ویژه‌ای دارد.

این بار زنگ خطر برای صادرات دارو به عراق!

رئیس میز عراق در سازمان توسعه تجارت از احتمال لغو استثناء ثبت داروی ایرانی در عراق خبر داد.

راه نفوذ تروجان‌ها به رایانه

تروجان‌ها مانند ویروس‌های رایانه‌ای برای تزریق به فایل‌ها تلاش نمی‌کنند بلکه ممکن است اطلاعاتی را به سرقت ببرند یا به کامپیوتر میزبان صدمه بزنند. این بدافزارها ممکن است به وسیله دانلود ناخواسته یا نصب بازی‌های آنلاین یا برنامه‌های تحت شبکه به کامپیوتر هدف دسترسی داشته باشند.

مخالف افزایش نرخ محصولات کشاورزی نیستم اما جیب مردم و دولت را هم ببینیم

بیش از ۶۰ روز از فصل کشت گذشت اما هنوز نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی اعلام نشده که یکی از عوامل تاخیر در اعلام آن، مخالفت برخی از اعضای هیئت دولت عنوان شده اما کلانتری می گوید جزو مخالفان نیست و در این میان تنها باید قدرت خرید مردم و توان مالی دولت را در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید :  صادرکنندگان از رقابت منفی با یکدیگر خودداری کنند/ اتاق بازرگانی برای اصلاح این وضعیت اقدام کند

دلار زیر بار واقعیت می‌رود؟

واقعی‌سازی نرخ ارز که یکی از کلید واژه‌های اصلی فعالان بخش خصوصی برای برون رفت از مشکلات و موانع تجاری است، همچنان به یکی از ابهامات در عرصه اقتصادی بدل شده که در دو راهی اجرایی شدن و به تعویق افتادن قرار گرفته است.

آیا اتحاد اوپک و غیراوپک برهم می‌خورد؟

تا یک ماه پیش تحلیلگران و سرمایه گذاران نفتی تمدید ۹ ماهه توافق کاهش تولید اوپک را قطعی می‌دانستند اما با نزدیک شدن به زمان نشست رسمی این سازمان در ماه جاری، این موضوع با ابهام فزاینده‌ای روبرو شده است.

ایران با ۱۴۰۰ میلیارد دلار سرمایه معدنی چه می‌کند؟

با توجه به برآوردهایی که از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران صورت گرفته است، پیش بینی می‌شود سرمایه‌های معدنی ایران بتواند تا ۱۴۰۰ میلیارد دلار ارتقاء پیدا کند، اما ابهام جدی این است که چگونه قرار است این سرمایه بزرگ ملی استفاده شود.

ثبت کدام دامنه‌ها ممنوع است؟

بر اساس ضوابط و قوانین، ثبت دامنه با نامهای ایران، اسامی استانها، شهرستان‌ها و شهرها و کد آنها ممنوع است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی حسابداریاتاق بازرگانی در اصفهاناتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکمنستانارسال پول به مسکواسکرین شات اپلامید طبری گمرکانتقال پول به فارکسانتقال پول به کاناداترخیص کار بندر امام خمینیترخیص کار بوشهرتعریف حمل و نقل هواییثبت کارت بازرگانی در گمرکثبت نام در سایت امازونچگونگی ترخیص خودرو از گمرکحمل بار به کردستان عراقحمل و ترخیص کالا از دبیحمل و نقل بین المللی پرشیا مهروحمل و نقل هوایی چیستحمل و نقل یکپارچهخدمات حمل هوایی بارخرید از ebay تحویل در ایرانخرید اینترنتی پارچه مبلیخرید تبلت amazonخرید تجهیزات لپ تاپخرید چینی مرغیخرید خط تولید ساندویچ سردخرید سربازی خارج کشورخرید کتاب از آمریکادرباره ی پی پالسایت امازون بازیسایت خرید ابزار یراقشرکت حمل و نقل بین المللی پرستو ترابرشرکت حمل و نقل بین المللی دی ترابرشرکت حمل و نقل هوایی سپید بالشرکت حمل ونقل بین المللی کیانوش ترابرصرافی حافظصرافی زاده 1383صرافی طوسکارت بازرگانی چه مزایایی داردکارت بازرگانی منطقه آزاد قشمکارگو فرودگاهکارگو مالزیگمرک ترخیص خودروگمرک لباسگوگل بیت کوینمستر كارت فيزيكيمستر کارت 1 دلارینحوه ی واردات کالاهزینه های ترخیص خودرو از گمرکواردات از دبی به ایران

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها