[ad_1]

“تنها دغدغه وزارت ارتباطات پهنای باند بود؟”،”رفتن مدیرعامل هما قطعی است؛ زمانش خیر!”،”صفر تا صد توسعه میدان گازی کیش”،”نیم‌نگاه عباس آخوندی از دادمان به بهشت”،”کاهش قیمت یک خودروی وارداتی”،”سد ماملو در معرض تهدید”،”لیست ۱۱۴ کالای ممنوع‌الورود اعلام شد”،”لبنیات گران نشده است/ افزایش قیمت در حال بررسی است”،”تیم اقتصادی دولت سهم کدام گروه می‌شود؟” و “جدیدترین آمار از سپرده‌های فرشتگان/پرداخت ۱۲۱ میلیاردی با خط اعتباری” از مهمترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز -یک شنبه- در ادامه آمده است که با کلیک بر روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

تنها دغدغه وزارت ارتباطات پهنای باند بود؟

برخی کارشناسان بر این باورند که افزایش پهنای باند اینترنت که سبب شده امروز تصاویر و ویدیوها بعضا بدون دغدغه‌ی سرعت قابل تماشا شوند، مرهون اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان‌های متبوع آن است اما با وجود این برخی هم معتقدند این افزایش پهنای باند تنها دغدغه این وزارتخانه بوده و به نوعی این اقدام را زیر سوال می‌برند.

رفتن مدیرعامل هما قطعی است؛ زمانش خیر!

پس از سال‌ها گمانه‌زنی درباره احتمال به وجود امدن یک جابه‌جایی قطعی در سمت مدیرعاملی شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر به نظر می‌رسد این اتفاق نزدیک‌تر از هر زمان دیگری باشد.

صفر تا صد توسعه میدان گازی کیش

تولید روزانه یک میلیارد فوت مکعب گاز از میدان گازی کیش، تصفیه گاز در پالایشگاه کیش و تزریق آن به شبکه سراسری مصرف گاز داخلی کشور و ۱۱ هزار و ۳۰۰ بشکه میعانات گازی جهت صادرات از اهداف طرح توسعه میدان گازی کیش محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید :  طرح شامد به یاری تولیدکنندگان و پدیدآورندگان اثر آمده است

نیم‌نگاه عباس آخوندی از دادمان به بهشت

در شرایطی که از عباس آخوندی به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران نام برده می‌شود خود او این مساله را نه تایید و نه رد کرده است با این حال در روزهای اخیر برنامه‌های وزارتخانه متبوع او برای چهار سال آینده در بخش مسکن ارائه شد تا حدس وگمان‌ها مبنی بر ماندن آخوندی در ساختمان دادمان تقویت شود.

کاهش قیمت یک خودروی وارداتی

این هفته قیمت یک مدل خودروی وارداتی در بازار کاهش یافته است.

سد ماملو در معرض تهدید

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا تاکید کرد: صنایع موجود در کنار جاجرود تهدید بزرگی را برای سد ماملو به وجود آورده‌اند که اگر این مساله ساماندهی نشود مشکلات متعددی ایجاد خواهد شد.

لیست ۱۱۴ کالای ممنوع‌الورود اعلام شد

لیستی که بر اساس آن دستگاه‌های دولتی مجاز به واردات ۱۱۴ قلم کالا نیستند اعلام شد.

لبنیات گران نشده است/ افزایش قیمت در حال بررسی است

در پی کشمکش درباره افزایش قیمت محصولات لبنی، رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: فعلا هیچ کدام از محصولات لبنی افزایش قیمت نداشته‌اند و درخواست تولیدکنندگان برای افزایش قیمت در حال بررسی بوده و هنوز تایید نشده است.

تیم اقتصادی دولت سهم کدام گروه می‌شود؟

در آستانه چینش کابینه دوازدهم گروه‌های سیاسی و بعضا نخبگان پیشنهاداتی را درباره گزینه‌های نهایی تیم اقتصادی دولت دوازدهم مطرح می‌کنند. گاهی با این رویکرد که دولت به یکدست تر شدن تیم اقتصادی خود اقدام کند و گاهی نیز با این رویکرد که دولت دوازدهم راه دولت اصلاحات را برود، عمدتا ملهم از اقداماتی که آن دولت برای نظر خواهی از هر دو طیف اقتصاد دانان مطرح می‌کرد که البته شاخص‌های اقتصادی مطلوبی هم به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید :  ایران فعال‌ترین کشور خاورمیانه در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر معرفی شد

جدیدترین آمار از سپرده‌های فرشتگان/پرداخت ۱۲۱ میلیاردی با خط اعتباری

فرایند تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان تا سقف ۵۰ میلیون تومان در حالی ادامه دارد که آخرین گزارش از عملکرد رسیدگی به وضعیت این تعاونی حاکی از آن است که تاکنون و طی سه مرحله اختصاص خط اعتباری بانک مرکزی حدود ۱۲۱ میلیارد تومان به ۱۴ هزار و ۸۲۰ نفر پرداخت شده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني ايران روسيهاتاق بازرگانی کاشاناتاق بازرگانی کلاس حسابداریبانک صادرات 616بانک صادرات 883پست سریع باخترترخیص خودرو در مشهدترخیص کالا در گمرکترخیص کالا و امور گمرکیچگونه از خارج خرید کنیمحساب وب مانی چیستحقوق حمل ونقل بین المللیحمل اثاثیه منزل ارزانحمل بار هوایی ایران ایرحمل ونقل دریای متحدخ کارگر جنوبیخرید اینترنتی ذائقه شخصیخرید تجهیزات ماشینخرید ملک آلمانخرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهیخرید و فروش دلار شیرازراهنمای واردات تجهیزات پزشکیرهگیری مرسوله پستی از طریق شناسه سفارشروند ترخیص کالاساختمان شماره 2 اتاق بازرگانیشرکت حمل و نقل بین المللی یول ایصادرات 3483صرافی بیوکصرافی قصرافی کیش نرخ لحظه ایصرافی لس آنجلسطرفه واردات خودروعطر کارگوفروش خط تولید چیپس دست دومقوانین گمرکی فرودگاهقیمت مستر کارت مجازیکاربرد سایت آمازونکارت بازرگانی شخص حقیقیکسب بیت کوین رایگانگمرک حسن رودگمرک لباسمستر کارت یا پی پالمسترکارت و ویزاکارتنحوه ارسال پول به چیننمایشگاه حمل و نقل 94واردات بنزینواردات تجهیزات پزشکیواردات نوشابه انرژی زاواردات و ترخیص کالا از چینواردات یراق کیف از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها