[ad_1]

“ورود ۳۲ هواپیما به ایران در ۲۰ ماه آینده”، “هیجان‌های بورسی فرو نشست”، “ماجرای حذف سود سپرده‌گذاران فرشتگان” و “انتظار رونق در بازار بنفش مسکن” عناوین مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – یکشنبه – در ادامه آمده است که با کلیک برروی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

ورود ۳۲ هواپیما به ایران در ۲۰ ماه آینده

ناوگان هوایی ایران که در طول چند دهه گذشته به دلیل تحریم‌های دوجانبه‌ای که علیه کشور اعمال شده بود عملا توان خرید هواپیماهای نوساز را از دست داده و نسبت به انجام مذاکرات نیز ناتوان شده بود حالا و در طول کمتر از ۲۰ ماه آینده می‌تواند با انقلابی جدید روبه‌رو شود.

هیجان‌های بورسی فرو نشست/ خودرویی‌ها و نفتی‌ها در کانال کاهشی

علیرغم رشد هیجانی دماسنج بازار سرمایه در روز گذشته، امروز شاخص کل ۱۱۶ واحد رشد کرد و شاخص کل هم‌وزن با افت ۴۱ واحدی همراه شد. تعداد زیادی از نمادها در گروه‌های خودرویی و فرآورده‌های نفتی با افت در قیمت پایانی مواجه شدند.

کار دشوار دولت در جهت بهبود اوضاع اقتصادی

عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: دولت دوازدهم در جهت بهبود شرایط رکودی حاکم بر اقتصاد ایران کار دشواری خواهد داشت. 

انتظار رونق در بازار بنفش مسکن

اعتماد قابل توجه قاطبه مردم به دولت و تدبیر و امید، وظیفه‌ی وزارت راه و شهرسازی دولت دوازدهم را برای ایجاد شرایط رونق غیرتورمی در بازار مسکن به وجود آورده است.

ماجرای حذف سود سپرده‌گذاران فرشتگان

با وجود آغاز تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان، تجمعات همچنان ادامه دارد. این بار تقاضای دریافت سود وجوهی که در این تعاونی سپرده شده بود عامل اعتراض ذینفعان است. با این حال عدم پرداخت سود نیز ماجرای خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید :  تعزیرات در هیج جای دنیا نداریم

ذرت و برنج اولین محصولات وارداتی به ایران

مروری بر آمارهای کلی گویای آن است که در اولین ماه سال جاری میزان واردات کشور رقمی حدود دو میلیون و ۹۱ هزار تن بوده که ارزشی معادل ۲۳۴۸ میلیون دلار داشته است که به ترتیب ذرت دامی، برنج، وسایل نقلیه موتوری و کنجاله سویا بیشترین واردات را به خود اختصاص داده‌اند.

ورود به عصر گیگا در ایران/ افزایش دسترسی مبتنی بر فیبر در کشور

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران توسعه باند پهن را راهبرد اصلی گروه مخابرات ایران عنوان کرد و گفت: در بخش باند پهن سیار، ۳G و ۴G و در باند پهن ثابت، دسترسی FTTX اولویت اصلی مجموعه مخابرات است.

عبور تلفن‌های ثابت نصب شده در ایران از ۳۵ میلیون شماره

تعداد شماره تلفن‌های ثابت نصب شده در کشور تا پایان مهرماه ۱۳۹۵ به ۳۵ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۵۵۴ شماره رسید. این در حالی است که تا پایان مهرماه امسال، این آمار ۲۸ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۶۳۷ شماره را نشان می‌داد.

فهرست ۱۸ برند سیگار قاچاق اعلام شد

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور فهرست ۱۸ نشان تجاری سیگارهای قاچاق را اعلام کرد.

حل مشکل صادرات فرش به آمریکا/ پرداخت ۵۰ میلیارد وام ارزان

در میان افت و خیزهایی که در سال‌های گذشته بازار فرش تجربه کرده، رییس مرکز ملی فرش بهترین اتفاق در این حوزه را رفع تحریم صادرات این محصول به آمریکا دانست و اعلام کرد که مشکلات صادرات فرش دستباف به آمریکا برطرف شده است.

کاهش قیمت چند خودروی داخلی

بیشتر بخوانید :  خرید و واردات خط تولید ساندويچ پنل

این هفته قیمت سه مدل خودروی داخلی در بازار کاهش و یک مدل نیز افزایش یافته است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایران عماناتاق بازرگانی تاجیکستاناتاق بازرگانی دانمارکاتوماسیون حمل بار پایانه غربانتقال پول به مالزیبیمه ی حمل و نقل دریاییتجهيزات شبكه فيبر نوريتجهیزات جانبی شبکهتجهیزات شبکه تایکوتجهیزات شبکه زمینیتجهیزات شبکه شیرازترخیص گمرک سرخسچگونگی صادرات به چینچگونگی واردات کالا از چینچگونه بیت کوین استخراج کنیمحمل بار زمینی داخلیحمل و نقل بین المللی علمدارحمل و نقل ترکیهخرید اینترنتی حلقه ازدواجخرید تجهیزات ال 90خرید خط تولید از چینخرید خط تولید پنیرساختن مستر کارت مجازیسایت وب مانی اواکسشركت واردات خودرو رهنوردشرکت حمل و نقل بین المللی لیو فرابرصادرات رب گوجه فرنگیصادرات زغال سنگصادرات وواردات مصرصرافی علی پاکپورضوابط واردات خودرو دست دومطریقه ی خرید بسته اینترنتی رایتلفروش ابزار هونینگفروش خط تولید نایلون حبابدارفروش مستر کارت خرید اینترنتیقوانین گمرک در مورد واردات خودروکارگو در استانبولکمیسیون ماده 11 حمل و نقلماهنامه گمرک و تجارتمستر کارت بی نامواردات خودرو پرستیژواردات خودرو جانبازواردات خودرو سنگین دست دومواردات خودرو قيمتواردات دولت روحانیواردات شکر از دبیواردات کالا از دبیواردات گوشی از دبیواردات ماشين از دبيوسایل حمل و نقل هوایی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها