[ad_1]

“ضرب‌الاجل بانکهای بی‌اخلاق برای مشتریان”،”خیز وزارت صنعت علیه واگذاری‌های غیراصولی بنگاه‌های کلان”،”دولت یازدهم برای واردات و صادرات چه کرد؟”،”نخستین رویارویی علنی بخش‌خصوصی صنعت‌برق با معاون وزیر نیرو”،”ورود ۹ شرکت خصوصی به تامین مالی مسکن”،”آغاز واگذاری آزمایشی سیم‌کارت مجازی” و “اعتماد به خریدهای اینترنتی چگونه به وجود آمد؟” برخی از مهمترین عناوین اخبار و گزارش‌های امروز اداره اقتصادی ایسنا است.

به گزارش ایسنا، ‌برخی از مهمترین اخبار اقتصادی امروز – جمعه – در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

از چرخش شاخص‌ها از منفی به مثبت تا احیای شورای سیاستگذار

پس از استقرار دولت یازدهم با به‌کارگیری سیاست‌های اقتصادی مبتنی بر خروج غیر تورمی از رکود و رعایت انضباط مالی و پولی و پیامدهای مثبت اقتصادی ناشی از توافق هسته ای در مناسبات مالی که در عرصه بین الملل موجب بهبود عملکرد بخش واقعی اقتصاد گردید، به طور ملموس می توان آن را در کاهش نرخ تورم از ۴۰ درصد به تک رقمی و رشد اقتصادی ۴.۷ آن مشاهده کرد.

ضرب‌الاجل بانکهای بی‌اخلاق برای مشتریان/فشار برای تبدیل حساب روز شمار به بلندمدت

در فاصله دو روز مانده تا اجرایی شدن دستورالعمل بانک مرکزی در رابطه با الزام شبکه بانکی به رعایت سودهای مصوب شورای پول و اعتبار، برخی از بانک‌ها همچنان با ارسال پیامک‌هایی که از ابتدای هفته جاری نسبت به آن اقدام کرده‌اند، مشتریان خود را نگران کرده و برای تعیین تکلیف حساب‌های سپرده به بانک‌ها فرامی‌خوانند، رفتاری که از نگاه مدیران ارشد بانکی غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است.

خیز وزارت صنعت علیه واگذاری‌های غیراصولی بنگاه‌های کلان

بیشتر بخوانید :  افزایش ۱۰ درصد تولید فولاد خام کشور - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

در اولین اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت بعد از تودیع و معارفه وزاریش واگذاری‌های غیراصولی بنگاه‌های کلان در کشور مورد انتقاد جدی قرار گرفته و در نخستین گام اولتیماتومی دو ماهه به ذوب‌آهن اصفهان داده شده است.

دولت یازدهم برای واردات و صادرات چه کرد؟

مروری بر آمارهای گمرکی گویای آن است که در چهار ماه اول سال جاری همزمان با ماه‌های پایانی دولت یازدهم بار دیگر تراز تجارت غیر نفتی کشور به حالت منفی درآمده است. با این‌حال در این سال‌ها صحبت‌های متعددی مبنی بر توسعه صادرات کشور و تلاش برای جلوگیری از واردات مطرح شده است.

نخسنین رویارویی علنی بخش‌خصوصی صنعت‌برق با معاون وزیر نیرو

چندی پیش اظهاراتی به نقل از هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی منتشر شد که در آن به عدم کارآمدی شرکت های سازنده و پیمانکار صنعت برق اشاره شده بود. حالا سندیکای صنعت برق ایران در پاسخ به مباحث طرح شده توسط معاون برق و انرژی وزیر نیرو توضیحات جدیدی را آرائه داده است.

جمع شهرهای میزبان بنزین یورو۴ جمع می‌شود

یکی از اقدامات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در دولت تدبیر و امید جلوگیری از مصرف بنزین فاقد استاندارد و تولید بنزین یورو ۴ در کشور بود. اقدامی که در ابتدا به دلیل افزایش واردات بنزین مخالفت های زیادی در پی داشت اما اکنون با گذشتن چهار سال و با افزایش تولید بنزین یورو۴ شاهد افزایش روزهای پاک در طول سال و نتیجه تدبیر دولت در افزایش واردات بنزین در سال ۹۲هستیم.

ورود ۹ شرکت خصوصی به تامین مالی مسکن

بیشتر بخوانید :  جزییات ساماندهی سه تعاونی غیرمجاز/ سپرده گذاران صبور باشند

تا کنون ۹ شرکت تامین سرمایه در بخش مسکن شکل گرفته که مجموعا توانسته اند ۲۱۰۰ میلیارد تومان تامین مالی انجام دهند.

آغاز واگذاری آزمایشی سیم‌کارت مجازی/ ناکارآمدی اپراتورهای بی‌خلاقیت

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه اپراتورهای مجازی باید مطمئن باشند که می‌توانند با هر اپراتوری ارتباط برقرار کنند، درباره لزوم خلاقیت و سرویس‌های جدید ارائه خدمات به مردم در بازار رقابتی سخن گفت.

اعتماد به خریدهای اینترنتی چگونه به وجود آمد؟

با توجه به بستر جذاب اینترنت، جهت‌گیری قسمت عمده‌ای از کسب و کارها به سمت کسب و کارهای اینترنتی رفته است امری که در آینده‌ای نزدیک بخش بیشتری از بازار سنتی را نیز با خود درگیر می‌کند. در این بین البته استارت‌آپ‌ها نقش پررنگی را در انجام تراکنشهای تجاری روزانه شهروندان برعهده داشته و خواهند داشت.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخبار جدید گمرکیارسال پول به ترکیهارسال پول به هنگ کنگایویکو یوروکارگوپست اکسپرس Xpdترخیص رهبرترخیص کالا از گمرک بندر انزلیترخیص کالا از گمرک ترکیهترخیص کالا گروه 10تعرفه واردات خودرو خانواده شهداچگونگی خرید از سایت های خارجیچگونگی خرید از علی باباحمل بار در اهوازحمل و نقل هوایی سیطرهحمل و نقل هوایی و گردشگریحواله دلار مقدار کمخدمات بار هوايي عصر هديخرید ابزار کنافخرید از چین و ارسال به ایرانخرید اینترنتی 5040خرید اینترنتی تبلتخرید اینترنتی ذغال فعالخرید اینترنتی یویو حرفه ایخرید تجهیزات تابلو برقخرید تجهیزات طبیعت گردیخرید تجهیزات لیزرتگخرید دلار برای استیمخرید کیف دلارخرید لباس آلماندانلود قوانین گمرکیسایت آمازون دانلود سایفونستاد ترخیص خودرو شرقصادرات گیاهان دارویی به چینصرافی قزوینصرافی کاسپینصرافی منطقه 5ظرفیت حمل بار نیسان وانتقوانین گمرکی ترکیهقوانین گمرکی و مالیاتیقیمت حمل بار به گرجستانک توسعه صادراتکارگو در گوانجوگمرک یزدمستر کارت پاسارگادمستر کارت زریننحوه خرید از Ebay در ایراننحوه خرید از سایت Amazonنحوه ی ترخیص کالاواردات ابزار یراقواردات کالا از ترکیه

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها