[ad_1]

به گزارش بازرگانی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، مراسم پرده برداری از بزرگترین لیوان چای جهان با ارتفاع ۴ متر و قطر داخلی ۳ متر با برند فامیلا در جشن ویژه و باشکوهی با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از دوستداران چای و دیگر بازدیدکنندگان برگزار شد.

این رکورد شکنی توسط شرکت هستی آرین تامین که تولید و عرضه چای فامیلا در کشور را بر عهده دارد، انجام شد و میهمانان و بازدیدکنندگان مجتمع تجاری تفریحی باملند در هوای دلچسب پاییزی به صرف چای پرداختند و با توجه به برنامه های تدارک دیده شده، لحظات جذاب و فراموش نشدنی را در کنار یکدیگر سپری کردند.

به گفته متولیان تحقق این رکوردشکنی جهانی، مهمترین هدف از ساخت و معرفی بزرگترین لیوان چای جهان در ایران، جلب توجه مردم به اهمیت چای و جایگاه ویژه آن به عنوان یک نوشیدنی ملی در بین ایرانی‌ها و همچنین تاثیر آن بر روابط صمیمانه در زندگی و همچنین آشنایی هر چه بیشتر با چای فامیلا اعلام شد.

براساس این گزارش، پیش تر رکورد بزرگترین لیوان چای جهان در اختیار کشور سریلانکا (ارتفاع ۳.۰۴ و قطر ۲.۴۳ متر) و بزرگترین لیوان قهوه در اختیار کشور کره‌جنوبی (ارتفاع ۳.۳ و قطر ۲.۶۲ متر) بوده است.

یادآور می‌شود که در روز جهانی چای مصادف با ۱۵ دسامبر، هر ساله کشورهای مختلف، به منظور ترویج، توسعه و پرورش چای و نیز افزایش تولید و مصرف آن، مبادرت به برگزاری جشن و بزرگداشت روز جهانی چای می کنند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها