[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: به دنبال خوش بینی ها در مورد اینکه مذاکرات تجاری در جریان نشست گروه ۲۰ ممکن است به اقتصاد جهانی و بهبود چشم انداز تقاضا کمک کند، قیمت نفت روز پنجشنبه افزایش داشت.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، افزایش میزان ذخایر نفت خام آمریکا به بالاترین رقم در طی یک سال اخیر مانع از رشد بیشتر قیمت ها شد.

قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا امروز با ۳۸ سنت، معادل ۰.۸ درصد افزایش به ۵۰ دلار و ۶۷ سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا در پایان جلسه دیروز ۲.۵ درصد کاهش داشت. قیمت نفت برنت نیز پس از افت ۲.۴ درصدی در جلسه دیروز، امروز با ۲۷ سنت افزایش به ۵۹ دلار و ۳ سنت رسید.

قیمت هر دو شاخص نفتی در معاملات بازارهای آسیایی بیش از یک درصد افزایش یافته است.

میشائیل مک کارتی، تحلیلگر بازار نفت در این باره گفت: «ما شاهد افزایش قابل توجه عرضه بوده ایم و وضعیت تقاضا چندان روشن نیست. اما ممکن است در نتیجه توافقاتی که از نشست این هفته گروه ۲۰ بیرون می آید، شاهد بهبود وضعیت اقتصاد جهانی باشیم.»

مشاور ارشد اقتصادی کاخ سفید گفته، ترامپ آمادگی دارد تا با چین قرارداد تجاری منعقد کند، اما در عین حال آماده است تا در صورت عدم پیشرفت در مذاکرات تجاری در حاشیه نشست گروه ۲۰ با رئیس جمهوری چین، تعرفه ها بر کالاهای چینی را افزایش دهد.

در همین حال، افزایش عرضه نفت مانع از رشد بیشتر قیمت نفت شده است. اداره اطلاعات انرژی دولت آمریکا گفته، میزان ذخایر نفت خام این کشور در هفته منتهی به ۲۳ نوامبر با ۳.۶ میلیون بشکه افزایش به ۴۵۰ میلیون بشکه رسیده است.

بیشتر بخوانید :  فروش نفت در اتاق تاریک به بورس لطمه می‌زند

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها