برنامه وزارت نیرو برای آبرسانی به ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ روستا در سال ۹۶

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عدم دسترسی به منابع کافی و پایدار آب شرب در بسیاری از روستاهای کشور طی سالهای اخیر یکی از دلایل مهاجرت روستائیان به حاشیه شهرها و کلان‌شهرها بوده است.

با تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی در چند سال اخیر، از ابتدای سال ۱۳۹۵ تعداد ۲۹۸۴ روستا با جمعیت یک میلیون و ۹۵۶ هزار و ۱۰۲ نفر جمعیت تحت پوشش از پروژه‌های مجتمع‌های آبرسانی روستایی و تک‌روستاهای بهره‌مند از صندوق توسعه ملی و ردیف مربوطه در قانون بودجه، تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۶ از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند که رکورد جدیدی در تاریخ آبرسانی به روستاهای کشور به ثبت رسید.

از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، اجرای طرح ملی “حذف آبرسانی با تانکر” با آغاز اجرای پروژه‌های آبرسانی به بیش از یک‌هزار روستای جدید ادامه یافته و طبق برنامه‌های مدون در وزارت نیرو، قرار است در طول سال ۹۶ به‌نسبت امکانی که برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی مهیا می‌شود، به ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ روستای جدید آبرسانی صورت گیرد.

انتهای پیام/*

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x