[ad_1]

اقتصاد آنلاین- سپیده قاسمی؛ کرمعلی قندالی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین با تاکید بر اینکه تولیدات جامعه عشایر فقط محدود به گوشت قرمز نیست، گفت: عشایر ۴۰۰هزار تن شیر نیز تولید می کنند و ۳۵درصد صنایع دستی متعلق به این جامعه است.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده این جامعه کوچک بیش از ۵ میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی را تولید و به بازار عرضه می کنند.

قندالی خاطر نشان کرد: جامعه عشایر با کمتر از ۱.۸ درصدی از کل جمعیت کشور بیش از ۵.۷ میلیون تن انواع محصولات را تولید می کنند.

وی ارزش تولیدات عشایر را بیش از ۵ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: تمام تولیدات عشایر جزء محصولات سالم به شمار می رود و می‌توان با تکیه بر این مهم میزان ارزش افزوده زیادی را برای محصولات آن‌ها ایجاد کرد.

قندالی گوشت قرمز تولید شده توسط عشایر را ارگانیک دانست و گفت: برخی محصولات عشایر به ویژه گوشت قرمز ظرفیت آن را دارد که کاملا به صورت ارگانیک تولید شود و علاوه بر تامین سلامت مردم برای جامعه عشایری نیز ایجاد اشتغال کند.

رییس سازمان امور عشایر ایران اظهار داشت: با توجه به سلامت گوشت قرمزی که توسط عشایر تولید می‌شود مشتریان زیادی در کشورهای همسایه دارد و در ۱ تا ۲ سال گذشته نیز به این کشورها صادرات خوبی داشته ایم اما در حال حاضر به دلیل تنظیم بازار این صادرات تقربیا متوقف شده است.

قندالی در پایان ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی‌های مناسب بدون زیان به بازار داخل به زودی صادرات دام عشایر از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید :  کاهش قیمت دلار آمریکا، یورو و درهم امارات در پایان هفته

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی حلالاتاق بازرگانی کردستاناخبار استخدامی در گمرکاستخدام در مراکز حمل و نقل هوایی در تبریزانتقال پول به پاکستانانتقال پول به کارت رفاهبیت کوین شانسیبیت کوین مجانیپست سریع Dhlپست سریع تی پی جیتجهیزات شبکه پچ پنلترخیص خودرو از گمرک تهرانترخیص کار گمرک جلفاترخیص کار مشهدتعرفه پست اکسپرسحمل و نقل لوله ایحمل و نقل هوایی از چینحمل ونقل دریایی کالاخرید ابزار دسته دومخرید اینترنتی بلیط هواپیماخرید اینترنتی هدفونخرید سربازی مشمولین خارج از کشورخرید گوشی ایفون از امریکاخرید ویلا در خارج از کشورخودپرداز بیت کویند بانک صادراترهگیری مرسولات سفارشی پستروش های واردات از چینشرکت حمل بار از چینصادرات به عمانصادرات سیب زمینیصادرات غیر نفتی عربستانصدور مستر كارتصرافی در ژاپنصرافی یوروفروش خط تولید رنگفروش دلار حوالهقانون ترخیص خودروقوانین گمرکی دبیکارت پی پال رایگانمراحل خرید از چینمشاوره و ترخیص کالا از گمرک بندرعباسنحوه خرید خودرو از خارجهزینه حمل دریاییهزینه حمل کالا از چین به ایرانواردات تبلت از چینواردات چه خودروهایی آزاد استواردات چینواردات خودرو 1394واردات و ترخیص کالا

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها