[ad_1]

محمودرضا حقی فام معاون هماهنگی توزیع توانیر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس با اشاره به وقوع زلزله ۶.۴ ریشتری در بخش هایی از استان کرمانشاه اظهار داشت: با وجود آنکه زمین لرزه شدیدی را شاهد بودیم، اما به دلیل اقدامات پیشگیرانه ای که از قبل انجام شده بود، خوشبختانه اکنون مشکل خاصی در شبکه برقرسانی وجود ندارد.

وی افزود: با وجود وقوع زمین لرزه ۶.۴ ریشتری در بخشی از استان کرمانشاه،  برق تمام مناطق شهری وصل است و در بخش روستایی هم تنها یک فیدر دچار قطعی شده است که به زودی رفع اشکال خواهد شد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به این که در دقایق ابتدایی زلزله، ۴ پست فوق توزیع در مناطق گیلانغرب ، قصر شیرین و سرپل ذهاب  قطع شد که در کمتر از یکسال وارد مدار شد، گفت: هم اکنون برق تمام مناطق شهری وصل است و تنها یک فیدر فشار متوسط در سرپل ذهاب قطع شده است که البته به لحاظ مکانیکی هیچ مشکلی وجود ندارد و پیش بینی می شود که به زودی این فیدر نیز وارد مدار شود.

حقی فام با بیان اینکه احتمالا برق کمتر از ۱۵ روستا قطع استف اذعان داشت: گروه های عملیاتی در حال پیمایش هستند و احتمال می رود که قطعی ها به صورت موردی و ناشی از ریزش دیوارها روی شبکه های برق رخ داده باشند اما خوشبختانه استخوان بندی شبکه هیچ مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: به شرکت های واقع در استان های همجوار و همچنین شرکت های معین آماده باش داده ایم تا در صورت نیاز، گروه های عملیاتی را به منطقه اعزام کنند اما آنچه که تاکنون مشخص است، فعلا نیازی به اعزام نیروی امدادی و عملیاتی در حوزه برق وجود ندارد.

بیشتر بخوانید :  نرخ تورم بانک‌مرکزی قابل اتکاتر از مرکز آمار است

معاون هماهنگی توزیع توانیر خاطرنشان کرد: بررسی ها و پیمایش ها تا رسیدن به نقطه اطمینان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها