[ad_1]

در مورد اینکه ضوابط و دستورالعمل جدید برای واردات خودرو در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت:‌ بررسی‌ها در زمینه چگونگی واردات خودرو انجام شده، پیشنهادات تا چند روز آینده به دولت می‌رود و پس از آن تصمیمات جدید اعلام می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، رئیس سازمان توسعه تجارت افزود: بررسی‌‌ها و پیشنهادات در مورد ضوابط جدید واردات خودرو مدتی پیش تهیه شده بود، اما به دلیل تشکیل کابینه جدید دولت دوازدهم، اقدامات لازم انجام نشد که با استقرار وزیر صنعت در دولت دوازدهم اقدامات در این زمینه در حال انجام است.

خسروتاج با بیان اینکه در زمینه واردات خودرو به لحاظ تعداد در ۵ ماهه ابتدای امسال نسبت به ۵ ماه ابتدای سال گذشته ۴۳ درصد رشد داشته‌ایم، گفت: به لحاظ ارزشی واردات خودرو در ۵ ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی بیان داشت:‌ طی ۵ ماهه سال گذشته ارزش واردات خودروی ترخیص‌شده ۷۰۰ میلیون دلار بود، در حالی که در ۵ ماه ابتدای امسال این رقم به بیش از یک میلیارد دلار افزایش یافته است.

رئیس سازمان توسعه تجارت به دلیل افزایش واردات خودرو اشاره کرد و گفت: واردکنندگان خودرو اواخر سال گذشته و اوایل امسال متوجه شدند، ضوابط واردات خودرو تغییر می‌کند، به همین دلیل نسبت به افزایش ثبت سفارش اقدام کردند.

خسروتاج ادامه داد: مقررات و ضوابط جدید واردات خودرو بر صادرات، سرمایه‌گذاری در داخل و تولید مشترک و سرمایه‌گذاری مشترک در بخش خودرو تأکید دارد.

وی با تأکید اینکه واردات باید هدفمند باشد، افزود: بنابراین در این زمینه نیازمند بودیم، تا بررسی کنیم که واردات خودرو با سیاست‌های دولت تطابق دارد، یا خیر که به این نتیجه رسیدیم که دستورالعمل واردات نیازمند تغییرات است.

بیشتر بخوانید :  تداوم تنزل محیط کسب و کار در دولت روحانی از نظر فعالان اقتصادی + نمودار

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی کرمانشاهانتقال پول به حساب بانک ملیانتقال پول به کارت بانک صادراتپست سریع Tntپی پال ارزانپی پال فوریپیگیری پست اکسپرسپیگیری مرسوله ی ارسالیپیگیری وضعیت مرسوله پست پیشتازتجهیزات یک شبکه lanترخیص کار خودرو بوشهرترخیص گمرک هواییتعرفه حمل بار پستچطور از سایت خارجی خرید کنمحمل اثاثیه منزل ارزانحمل بار ریلیحمل و نقل بین المللی بندرعباسحمل و نقل ناوگانحمل و نقل هوشمند در ژاپنحمل و نقل یخچالدارخريد فروش دلارخرید ابزار میوه آراییخرید اینترنتی از سایت خارجیخرید تجهیزات پرورش بلدرچینخرید جوجه امازونخرید خط تولید شیرآلاتخرید دلار بیت کوینخرید گوشی اپل از خارجرهگیری مرسولات تیپاکسروش حل مسائل حمل و نقلسایت ایبوک فارسیشرکت حمل و نقل بین المللی یکتا ترابرصادرات زعفران به کاناداصادرات هزارلا به چینفروش تجهیزات عکاسی دست دومفروش خط تولید حلبفریت بار از اصفهانقوانین گمرکی در ایرانکرایه حمل هواییگمرك فرودگاه اماممراحل ترخيص كالا از گمركمعاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 5معاونت حمل و نقل منطقه 5هزینه حمل هوایی بار از چینواردات خودرو شیرازواردات داروواردات دوربین مداربسته از دبیواردات صندلی اپنواردات لاستیک از دبیواردات هوایی از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها