[ad_1]

به گزارش خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین، پس  از آنکه مصطفی تنها؛ سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران از  اجرایی نشدن اعمال استاندارد اولیه swr برای ممانعت از واردات تایرهای بی کیفیت چینی به اقتصاد آنلاین  خبر داد برخی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیگیری این موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

تنها در مصاحبه خود با خبرنگار ما گفته بود« قرار بود از آبان ماه سال ۹۵این قانون اجرایی شود، یک یا دوماه نیز شاهد اجرا شدن آن  بودیم،  اما به دلیل درخواست مهلت از سوی  واردکنندگان تا هم اکنون این مقررات متوقف و هنوز تکلیف اجرایی شدن آن نیز در ابهام است.»

در همین رابطه علی اسدی کرم ، عضو کمیسیون صنایع و معادن  در گفتگو با خبرنگار بورس  اقتصاد آنلاین در خصوص اجرایی نشدن  اعمال استاندارد اولیه swr برای ممانعت از واردات تایرهای بی کیفیت چینی گفت: بطور حتم کمیسیون صنایع و معادن فردا با آغاز به کار دوباره مجلس شورای اسلامی این موضوع را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی افزود: از متولیان امر برای اجرایی نشدن این دستورالعمل توضیحات لارم  را خواستار خواهیم بود.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع رقابت در میان تولید کنندگان داخلی و توجه به کیفیت جزو الزامات است، در مورد اجرایی نشدن این قانون نیز در صورت نیاز جلسه ای با وزارت صنایع و معدن خواهیم گذاشت.

غلام محمد زارعی ، دیگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  نیز در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه باید در بدو امر موضوع از وزات صنایع و معادن پیگیری شود، اظهارداشت: دلیل  این حجم از واردات بی رویه لاستیک های چینی بی کیفیت را متولی این امر باید پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید :  ثبت نام کنندگان پژو 2008، اضافه پرداخت خود را پس بگیرند

وی افزود: بطور حتم  کمیسیون  صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر و توضیحات لازم را از وزارت صنایع و معادن خواستار است.

حمید گرمابی ،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اما به خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین گفت: اجرایی نشدن این قانون نیازمند توضیحات لازم  متولیان امر است.

وی در خصوص استفاده نشدن از ارز مبادله ای نیز گفت: به دایل محددود بودن منابع ارزی  دولت  در شرایط کنونی استفاده از این ارز برای تولید کنندگان امکان پذیر نیست.

احمدی دیگر عضو کمیسیون صنایع و معان مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص اجرایی نشدن  اعمال استاندارد اولیه swr برای ممانعت از واردات تایرهای بی کیفیت چینی گفت: اینکه می گوییم واردات لاستیک های چینی همچنان ادامه دارد شاید ثبت سفارش های قبلی باشد چرا که هم اکنون ثبت سفارش جدید نداریم.

وی افزود: در حال حاضر تولید کنندگان داخلی ما در تولید لاستیک استانداردهای لازم را رعایت می کنند و  نیاز است حمایت همه جانبه ای از آنها صورت گیرد و مجلس نیز پیگیر اجرایی نشدن این استاندارد قانونی خواهد بود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی پاریساتاق بازرگانی ترکمنستانارسال پول به چینانتخابات اتاق بازرگانی 93انتقال پول به شباانتقال پول به گرجستانپرداخت به پی پالپی پال ارزانپیشخوان کارت بازرگانیترخیص درب ضد سرقتترخیص کالا در سرخسترخیص کالا و خدمات گمرکیتعرفه حمل بار دریاییحمل بار وانت نیسانحمل و نقل ابادانحمل و نقل بین الملل سدیدبارحمل و نقل عمومی اصفهانخريد از Ebay در ايرانخريد دلار پي پالخرید از فروشگاه amazonخرید ایفون از امریکاخرید اینترنتی از سایتهای خارجیخرید تجهیزات کابینتخرید تجهیزات لحیم کاریخرید خط تولید گچخرید دستگاه تولید لیوان یکبار مصرفخرید و فروش خط تولید نایلونسایت اتاق بازرگانی زنجانشرایط خرید دلار از بانک ملیشرایط واردات از دبیشرایط واردات خودرو به صورت شخصیشرکت حمل و نقل از چینشرکت حمل ونقل بین المللی کیانوش ترابرشرکت های بازرگانی واردات از چینصادرات ایران به آلمانصادرات سیبصرافی بیوکفريت بار به كانادافریت بار به آمریکاقانون حقوق گمرکیقوانین حمل دریاییکارگو ایران ایرگمرک عوارضمسترکارت به نام شخصنرخ حمل کانتینر از چیننرخ حواله دلار به چینهزینه حمل بار قطارواردات ادکلن از دبیواردات دستمال کاغذی از چینواردات روسری

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها