بررسی تحولات ۱۰ماهه بازار ابزار و یراق آلات +جدول قیمت‌ها

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، از جمله اقلام بسیار پر مصرفی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد یراق آلات، قفل‌ و دستگیره است. با توجه به رکود بازار مسکن و نوسانات نرخ دلار، کالاهایی که مربوط به صنعت ساخت‌وساز است وضعیت نامناسبی را در بازار خود می‌بیند.

به گفته یکی از کارشناسان بازار یراق ، قفل و دستگیره، امروز شاهد وضعیت خوبی در این صنف نسبت به یک سال گذشته نیستیم. قیمت‌ها همچنین روند کاهشی به خود گرفته، به طور مثال: قیمت یک لولای معمولی هفته‌ گذشته ۳۱۰۰ اما امروز تا ۲۷۰۰ تومان هم فروخته می‌شود، به طوری که ۱۰تا ۱۵ درصد نسبت به هر کالایی افت قیمت داشته‌ایم.

 او همچنین تاکید کرد قیمت‌ها هرگز به یک سال پیش باز نخواهد گشت و در خوش بینانه‌ترین حالت تا حدودی می‌توان انتظار داشت، شاهد بازگشت قیمت‌ها به تابستان امسال باشیم که باز هم نسبت به سال گذشته گران است. او گفت کالاهای غیر ایرانی موجود در بازار مانند دستگیره‌های خارجی روند کاهش قیمت کند‌تری نسبت به اجناس تولید داخل به خود گرفته و علت آن هم واردات بسیار کم این کالاها است. کسانی که اقدام به وارد کردن دستگیره با دلار ۱۲هزار تومانی کرده بودند اکنون هم سعی در حفظ نرخ آن دارند و حاضر به فروش آن با ارزش کم‌تر نیستند. در حال حاضر هم دستگیره‌های خارجی قیمتی حدود ۱۱۵هزار تومان به بالا را دارند در حالی که برای همان دستگیره در یک سال قبل مبلغی نزدیک به ۶۰ هزار تومان پرداخت می‌شد و این یعنی افزایش قیمتی نزدیک به ۷۰درصد!

جدول یراق آلات

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x