باید دست اصناف را ببوسیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه طی سه سال گذشته در مباحث دولت بیشترین زجر را کشیده و نسبت به بیان موضوعات لب باز نکرده است، گفت: در این مدت تلاش بسیار کردم تا مشکلات را برطرف کنم و بر این اساس هر روز با یک نهاد و وزارتخانه درگیر بودم.

به گزارش ایسنا، علی فاضلی ظهر امروز در نهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران اظهار کرد: طی همین مدت عده‌ای به بنگاه‌های اقتصادی دست‌درازی کردند، از سوی دیگر مدام با شعارهایی مبنی بر کوچک‌سازی دولت مواجه بودیم اما در عمل به دنبال گسترش آن هستیم.

وی همچنین اظهار کرد: در این مدت عده‌ای در رأس فضای مجازی با اینکه سرورهای آنها با اینکه در خارج از کشور قرار داشت به فعالیت پرداخته و کسب و کار خاص خود را راه انداختند. من نمی‌خواهم از نهاد یا ارگانی نام ببرم اما به عنوان مثال در حوزه تاکسی‌های اینترنتی کدام نهادها نقش داشته‌اند؟ من قبول دارم که ما در بحث فضای مجازی کم‌کاری کرده‌ایم اما این دال بر این نیست که همه نگاه‌ها به سمت تضعیف ما رفته‌ و از آن بخش حمایت کنند.

فاضلی همچنین عنوان کرد: ظرف یک سال و نیم گذشته یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان صرف بازرسی اصناف شده است. بدون آنکه کوچک‌ترین حمایتی از این بخش عمل آمده باشد. آیا شما از اصناف انتظار معجزه دارید؟ باید دست این اصناف را بوسید که بدون کوچک‌ترین حمایت توانسته‌اند این گونه فعالیت کنند. اکنون کارآفرینی هزینه‌های سنگینی همراه دارد که هیچ حمایتی از این بخش صورت نمی‌گیرد.

رئیس اتاق اصناف همچنین عنوان کرد: کل بودجه اتاق اصناف ۱۷ میلیارد تومان است که از این رقم ۷۳ درصد از آن خرج هزینه‌های پرسنلی می‌شود و در این زمینه مشکلات متعدد وجود دارد.

ادامه دارد…

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x