بال کوسه؛ تجارت پرسود آسیای جنوب شرق

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، صندوق جهانی طبیعت(WWF)  گزارش داد: سنگاپور توانست پس از ثبت رکورد در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ میلادی  با صادرات ۴۰ میلیون دلار و واردات  ۵۱ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار پس از هنگ کنگ با ثبت صادرات ۴۵ میلیون دلار و واردات به ارزش ۱۷۰ میلیون دلار در جایگاه دوم از نظر حجم تجارت بال کوسه قرار بگیرد.

بر اساس این گزارش، تجارت ماهی و کوسه در سنگاپور این کشور را بعد از تایلند به بزرگترین مرکز ری اکسپورت(صادرات مجدد) بال کوسه تبدیل کرده است؛ به گونه ای که  سنگاپور طی سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ میلادی میزان ۱۰ درصد از حجم کلی صادرات جهان را به خود اختصاص داد.

سه کشوری که سنگاپور بیشترین بال کوسه را از آنجا وارد می کند اسپانیا، اروگوئه و نامیبیا و سه کشور اصلی که سنگاپور بیشترین صادرات را به آنها دارد هنگ کنگ، چین مرکزی و تایوان هستند.

گفتنی است سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه کوسه کشته و از این تعداد بیش از ۷۳ میلیون قطعه کوسه با هدف استفاده از بال آنها صید می‌شوند. بر اساس گزارشات صندوق جهانی طبیعت، پس از انتشار عوارض مصرف سوپ بال کوسه روی بیماری هایی نظیر آلزایمر و پارکینسون، از آمار مصرف کنندگان این غذا کاسته شد، اما کشتار کوسه ها در دنیا برای تامین مواد اولیه رستورانهای مجلل و لوکس کشورهای آسیای شرق همچنان ادامه داد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x