[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نعمت زاده امروز سه شنبه در سفری یک روزه به همراه اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به استان کرمانشاه از واحدهای تولیدی قدیمی در استان بازدید کرد.

وی در این سفر به کارخانه تولید کننده قطعات خودرو «پیک افروز غرب» و خط تولید آن که در شهرک صنعتی فرامان قرار دارد و از سال ۷۲ آغاز به کار کرده است سر زد.

 این واحد تولیدی قدیمی سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه، قطعات خودرو تولید می‌کند.

وی هم چنین از  کارخانه تولید کننده قطعات جلوبندی خودرو «محورسازان زاگرس» بازدید کرد.

این کارخانه از سال ۸۶ آغاز به کار کرده و هم اکنون روزانه ۱۵۰۰ قطعه تولید دارد.

وزیر صنعت از طرح توسعه شرکت قطعات خودرو مارپیچ باختر نیز با ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون قطعه  نیز بازدید به عمل آورد.

فاز توسعه تولید قطعات خودرو «مارپیچ باختر» با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است و این واحد تولیدی ظرفیت تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه در سال را دارد که برای شرکت خودروسازی «سایپا”» ارسال می شود.  

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این بازدیدها و در جمع خبرنگاران، از تلاش برای ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه‌گذاری در صنعت توسط این وزارت خانه خبر داد و گفت: هم اکنون ۷۵۰شهرک صنعتی در کشور داریم و وظیه ماست که بستر مناسب را برای سرمایه‌گذاری در آنها فراهم کنیم.

محمدرضا نعمت زاده افزود: هم اکنون شهرک های ما از امتیازات خوبی چون معافیت مالیاتی برای سرمایه گذاران بهره مند هستند.

بیشتر بخوانید :  گلایه برقی‌ها از واردات بی‌رویه لامپ

وی یکی از برنامه های دولت دوازدهم را پیگیری رفع مشکلات واحدهای صنعتی تعطیل عنوان کرد و گفت: برخی واحدها فعال شده اما برخی هنوز با شکلاتی مواجه هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت  با اشاره طرح فعالسازی واحدهای کوچک و بزرگ از سال گذشته گفت: امسال نیز این طرح ادامه دارد و تسهیلاتی در اختیار واحدهای مشکل دار قرار داده خواهد شد. همچنین رفع مشکلات فنی و مدیریتی نیز در دست اقدام است.

وی بر تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: واحدهای تولیدی هم  باید همت کرده و در راستای افزایش تولید فعال شوند.

نعمت زاده از رشد بیش از ۱۰ درصدی در بخش صنعت طی سال گذشته خبر داد و گفت: پیش بینی می شود ۳ ماهه ابتدایی امسال هم رشد خوبی داشته باشیم.

وی وجود حداقل یک شهرک صنعتی در هر شهرستان استان کرمانشاه را بستر خوبی برای سرمایه‌گذاران دانست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بازدیدهای امروز گفت: وجود واحدهای تولیدی قطعات خودرو را بستر مناسبی برای تولید خودرو و انجام تمامی مراحل و کامل آن در استان دانست.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی نیشابوراسکریلکس اپاراتبيوت شباب كوين ترانزيتتبدیل بیت کوین به ریالترخیص کار گمرک چیستترخیص کالا گمرکترخیص کالا و ثبت سفارشچکیده تجهیزات شبکهحجازی اتاق بازرگانیحمل بار هوایی ایران ایرحمل و نقل جاده ايحمل و نقل درياييحمل و نقل ظریف بارحمل و نقل هوایی در جهانخدمات بار هوایی پردیسانخرید ابزارخرید تجهیزات کامپیوترخرید چینی فله ایخرید خط تولید میلگردخرید خط تولید نبشیخرید کامیون از المانخرید گوشی از آمازونخرید گوشی چینی از بانهخریدار حواله یوروخودرو وارداتی چینیدرباره ی حمل و نقلرهگیری مرسولات راهنمایی و رانندگیسایت آمازون ایرانشرکت حمل و نقل بین المللی بهروان بارشرکت حمل و نقل بین المللی قزوینصادرات پای مرغ به چینصادرات زالوصادرات زعفران به گرجستانصادرات قورباغه به چینصرافی چینطعرفه واردات خودروفروش تجهیزات حفاظت فردیفروش وب مانيقوانین گمرک ترکیهقوانین گمرکی و مالیاتیگمرک جمهوري اسلامي ايرانمراحل ترخیص خودرو از پارکینگمعاونت حمل و نقل منطقه 5واردات برنج از هندواردات به ایرانواردات ظروف یکبار مصرف گیاهیواردات فندقواردات فولکس واگنواردات کفش از چینواردات گوشت قرمز

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها