بازدید مدیران پرداخت الکترونیک سداد از سایت تولید توسن تکنو

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از توسن تکنو,این بازدید با حضور محمدمهدی صادق مدیرعامل، علیرضا موسوی و منوچهر رضانیا اعضاء هیأت مدیره، طاها عباچی معاون فناوری اطلاعات، صالح پورنیک‌دست مدیر تعمیرات شرکت پرداخت الکترونیک سداد و محمد مظاهری مدیرعامل، حمید همتی قائم‌مقام مدیرعامل و نیز جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

در ابتدای این بازدید، محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سایت تولید توسن‌تکنو، به بیان کلیاتی در خصوص راه‌اندازی این سایت پرداخت.

در ادامه جمشید آزاده قائم‌مقام معاون فروش و امور مشتریان شرکت توسن‌تکنو ضمن خوش‌آمدگویی به حضار به معرفی این شرکت و کسب‌وکارهای مرتبط با آن پرداخت و راهکارهای جامع ارائه‌شده آن را در حوزه بانکداری و پرداخت معرفی کرد.

در بخش دیگری از این بازدید، امید شاهرخی مدیر تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌تکنو به بیان توضیحاتی در خصوص تولید در این سایت پرداخت. شاهرخی با اشاره به ظرفیت و عمق تولید داخل پایانه‌های پرداخت و همین‌طور ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد سایت تولید توسن‌تکنو، فرآیند تولید در این سایت را تشریح کرد.

مدیران ارشد شرکت پرداخت الکترونیک سداد سپس با ورود به خط تولید پایانه‌های پرداخت توسن‌تکنو، از مراحل تولید پایانه پرداخت مدل Q80 دیدن نموده و از نزدیک با فرآیند تست و کنترل کیفیت این محصول آشنا شدند. عمق تولید داخل این محصول در حال حاضر ۳۴ درصد است.

در بخش دیگری از این برنامه، خط تولید ماشین‌های دریافت و پرداخت بانکی توسن‌تکنو مورد بازدید قرار گرفت. راهکار جامع ماشین دریافت و پرداخت بانکی یا ATM Recycler توسن‌تکنو در حال حاضر با عمق تولید داخل ۵۸ درصد در بیش از ۷ بانک مهم و برتر کشور در حال ارائه سرویس است.

همچنین غزاله طباطبائی، سرپرست فروش راهکارهای پرداخت شرکت توسن‌تکنو نیز در بخش دیگری از این بازدید، به ارائه‌ دمو و تشریح راهکار جدید ارائه‌شده‌ی این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک بهای سوخت روی پمپ پرداخت. در این راهکار که به تازگی و طی یک همکاری مشترک بین توسن‎تکنو و شرکت ناب پرداز اکباتان ارائه شده است، امکان پرداخت الکترونیک بهای سوخت با استفاده از کارت‌های عضو شتاب روی پمپ به صورت مستقیم میسر شده است. این راهکار به واسطه‌ی قرارگیری و ایجاد یکپارچگی بین سری محصولات IM روی پمپ به صورت مستقیم محقق شده و این سری از محصولات دارای تأییدیه‌های لازم امنیتی در حوزه‌ی پرداخت الکترونیک و همین‌طور گواهینامه‌های مد نظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به لحاظ رعایت استانداردهای لازم در حوزه سوخت هستند.

در ادامه این بازدید، حضار وارد سالن‌های تجهیزات و قطعات شده و سپس از انبار محصولات تولیدی این سایت دیدن نمودند.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد به عنوان یکی از مهمترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در کشور، از مشتریان برتر شرکت توسن‌تکنو در حوزه راهکارهای پرداخت الکترونیک است.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x