ایمنی نگران‌کننده آسانسورهای ۱۴ سال به بالا

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در حال حاضر تنها نگرانی موجود در ارتباط با آسانسورهایی است که قبل از سال ۱۳۸۲ نصب شده‌اند.

مسلم بیات در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه قدمت بالای آسانسورهای نصب شده قبل از سال ۱۳۸۲ موجب نگرانی شده‌ است، گفت: در برخی از برج‌ها و آپارتمان‌ها، آسانسورهایی وجود دارد که قبل از سال ۱۳۸۲ نصب شده‌اند و علاوه بر مقررات ملی ساختمان مسئولیت این ساختمان‌ها بر عهده مالکان یا مدیران ساختمان است که مکلفند در ارتباط با ایمن‌سازی و اخذ گواهی‌نامه‌های استاندارد به منظور ایمن‌سازی سیستم‌ها به ویژه آسانسورهای خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده این افراد می‌توانند در سامانه مربوطه ثبت نام یا به صورت خصوصی مراجعه کرده تا بازرسی ساختمان در دستور کار قرار گرفته و نواقص آسانسورها اصلاح شود.

مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به اینکه قبل از سال ۱۳۸۲، سازمان ملی استاندارد اهرمی در ارتباط با اعمال فشار جهت استانداردسازی آسانسورها نداشت، عنوان کرد: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته از طریق وزارت کشور و با سازوکارهایی که از سوی معاونت عمرانی این وزارتخانه ابلاغ شد، شهرداری‌ها به عنوان نهادی در نظر گرفته‌ شده‌اند که پایان کار را منوط به اخذ گواهی‌نامه استاندارد کردند.

بیات با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان و شهر تهران هیچ برج و آپارتمانی وجود ندارد که بدون گواهی استاندارد، بتواند پایان کار بگیرد، بیان کرد: بنا بر تصمیم اتخاذ شده از سال ۱۳۸۲ صدور پایان کار ساختمان‌ها منوط به اخذ گواهی‌نامه استاندارد شد و در حال حاضر تنها نگرانی موجود مربوط به ساختمان‌هایی است که آسانسور آنها قبل از سال ۱۳۸۲ نصب شده است.  

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x