[ad_1]

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نتایج ارزیابی عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال ۱۳۹۵ را منتشر کرد. براساس نتایج این ارزیابی ایساکو مقام اول و گلرنگ موتور مقام آخر رده‌بندی را کسب کرده است.

به گزارش ایسنا، در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال ۱۳۹۵، در گروه شرکتهای دارای بیش از ۱۰ نمایندگی مجاز، ۱۳ شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

در میان این شرکتها ایساکو مقام اول خدمات پس از فروش خودرو را کسب کرده است. پس از آن شرکت ایرتویا مقام دوم و سایپا یدک (پارس خودرو) مقام سوم را کسب کرده است.

شرکت اطلس خودرو نیز در رتبه چهارم خدمات پس از فروش خودرو و سایپا یدک (سایپا) در رتبه پنجم قرار گرفته است. شرکت مزدا یدک نیز رتبه ششم و کرمان موتور رتبه هفتم خدمات پس از فروش خودرو را کسب کرده است. شرکتهای رامک یدک در مقام رتبه هشتم، آسان موتور در رتبه نهم، مدیران خودرو در رتبه دهم، مدیا موتورز در رتبه یازدهم و آرین موتور پویا در رتبه دوازدهم قرار گرفته است.

شرکت نیرو خودرو آسیا نیز رتبه سیزدهم و آخر شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۵ را کسب کرده است.

اما در گروه شرکتهای دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش خودرو، شرکت نگین خودرو رتبه اول و گلرنگ موتور نیز رتبه آخر را کسب کرده است. در این گروه هشت شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند که نگین خودرو رتبه اول و معین موتور رتبه دوم را کسب کرده است. شرکت ستاره ایران نیز در رتبه سوم، پرشیا خودرو رتبه چهارم و آلفا موتور در رتبه پنجم خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۵ قرار گرفته است. افرا موتور نیز رتبه ششم، خودروسازی سینا رتبه هفتم و گلرنگ موتور رتبه هشتم و آخر رده‌بندی شرکتهای خدمات پس از فروش خودروی دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی مجاز را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید :  رشد ۴۷ درصدی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی اصفهانبيت كوين خريدبیت کوین فروشپست سریع تی پی جیتجهیزات شبکه 3gتجهیزات شبکه در چالوستجهیزات شبکه های بیسیمترخیص خودرو از گمرکترخیص خودرو زنجان شمالیترخیص قطعات کامپیوترترخیص کار گمرک سهلانچگونه با بیت کوین خرید کنیمحمل بار هوایی سپیدبالحمل و نقل دریایی چیستحواله یوان صرافیخريد تجهيزات نظاميخرید از ebay در شیرازخرید اینترنتی ظروف بامبوخرید دلار مسترخرید طلای چینخرید گوشی از سایت آمازونرهگیری مرسولات هواییسایت آمازون دانلود سایفونصادرات و وارداتصرافی 24 ساعته در تهرانصرافی گاندیصرافی گلسارصرافی میردامادطریقه واردات خودرو از دبیفرستادن پول به ترکیهفروش خط تولید تابلو برققوانین گمرک برای خانواده شهداقوانین گمرکی گرجستانقيمت ترخيص خودروکارت بازرگانی تمدیدکارت بازرگانی قمماده 22 قانون حمل و نقلمجوز حمل و نقل هواییمشاوره واردات تجهیزات پزشکینحوه ارسال پول به آمریکانحوه انتقال پول به چینهزینه ترخیص خودرو از پارکینگواردات جوش شیرینواردات چوب روسیواردات خودرو 2500 سی سیواردات خودرو منطقه آزاد اروندواردات کامیون دست دومواردات گوشی تلفن ثابتوبمانی فرهاد

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها