[ad_1]

مصطفی صفایی در گفت و گو با روابط عمومی گروه تجاری ققنوس با اشاره به اینکه ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه پنجشنبه، پرواز شماره ۵۶۱۶ شرکت هواپیمایی آتا با وجود ترکیدن لاستیک ها با ایمنی کامل فرود آمد، اظهار داشت: هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشد و با حضور و تلاش عوامل فرودگاهی همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده و به ترمینال داخلی انتقال داده شدند.
وی افزود: به علت اینکه مشکل فنی در چرخ ها قبل از ورود هواپیما به فرودگاه تبریز توسط خلبان به فرودگاه اطلاع داده شده بود، تمهیدات لازم اتخاذ شده بود و هواپیما با ایمنی کامل در باند بتنی فرودگاه نشست.
وی با اشاره به اینکه به علت تعویض لاستیک ها یک ساعت باندبتنی فرودگاه مسدود شد، گفت: به علت مسدود شدن باند، پرواز شرکت هواپیمایی کارون در مسیر اهواز به تبریز با شماره پرواز ۲۶۵۳ کنسل شد و هیچ پرواز دیگری لغو نشده است.
وی اعلام کرد: درساعت ۲۲:۱۰ دقیقه باند اصلی فرودگاه تبریز باز شد و پروازها با تاخیر یک ساعته به سمت این فرودگاه در حال حرکت هستند.
۳۰۷۱/۶۱۲۰

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها