ایران چند میلیون خانوار ۱ نفره دارد؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ، نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ نشان می‏ دهد که در مجموع ۲۴ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۱۳۳ خانوار معمولی و گروهی در کشور وجود دارد. همچنین سهم خانوارهای یک نفره از مجموع خانوارهای کشور ۸.۴۶ درصد (۲ میلیون و ۴۶ هزار خانوار) ، خانوارهای دو نفره ۲۰.۷۱ درصد (۵ میلیون خانوار)، خانوارهای سه نفره ۲۸.۴۵ درصد ( ۶ میلیون و ۸۸۰ هزار خانوار) ، خانوارهای چهارنفره ۲۷.۶۴ درصد (۶ میلیون و ۶۸۴ هزار خانوار) و خانوارهای پنج نفره ۱۴.۷۴ درصد (۳ میلیون و ۵۶۴ هزار خانوار) می‏باشد.
 
نتایج منتشر شده سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ حاکی از آن است که ۱۷.۷۳ درصد از خانوارهای معمولی و گروهی کشور در استان تهران زندگی می‏کنند که بیش از یک ششم کل خانوارهای معمولی و گروهی است و استان تهران از این نظر در رتبه اول قرار دارد. همچنین استان ایلام با داشتن فقط ۰.۶۶ درصد، کمترین خانوار گروهی و معمولی را در بین استان‎ها به خود اختصاص داده است.
 
کاربران گرامی می توانند برای مشاهده نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ به سایت مرکز آمار ایران به نشانی www.ama.org.ir مراجعه کنند.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x