ایران و ارمنستان در مسیر افزایش مبادلات/ تجارت حلال محور معاملات

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ارمنستان با امضای تفاهم نامه‌ای در جهت افزایش حجم معاملات تجاری دو کشور به ویژه در راستای تجارت حلال اقدام کردند.

به گزارش ایسنا، سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت توسعه اقتصادی جمهوری ارمنستان طی تفاهم نامه‌ای ۱۱ بندی به منظور بهبود و تقویت روابط و گسترش همکاری در زمینه‌های گوناگون مشترک براساس روابط قدیمی و پایدار دو جانبه میان دو کشور اقدام کردند.

از دیگر اهداف این تفاهم نامه همکاری دو جانبه و افزایش حجم معاملات تجاری میان ایران و ارمنستان و نیز توسعه همکاری‌های سودمند دو جانبه در زمینه‌ی صنعت حلال براساس استاندارد OIC/SMIIC، استانداردهای ملی و قوانین جاری دو کشور و نیز حذف موانع فنی تجارت است.

در مهم ترین بندهای این تفاهم نامه تجاری ۱۱ بندی تسهیل دستیابی در خصوص گواهی حلال براساس استانداردهای عنوان شده، مشارکت بخش‌های خصوصی، عمومی، سازمان‌های دولتی و مردم نهاد در راستای افزایش حجم مبادلات تجاری دو طرف، پیشبرد و تحقق برنامه‌ها و پروژه‌های مشترک در نظر گرفته شده عنوان شده است.

تفاهم نامه مذکور به مدت دو سال معتبر خواهد بود و برای یک دوره دو ساله یا دوره‌های دو ساله دیگر به صورت خودکار تمدید خواهد شد مگر آنکه هر یک از طرفین نسبت به حذف آن اقدام کند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x