ایران قیمت نفت سبک خود در بازار آسیا را افزایش داد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، یک منبع آگاه صنعتی گفت، ایران قیمت رسمی فروش نفت نوع سبک خود را برای خریداران آسیایی در ماه جولای ۲ سنت بالاتر از شاخص نفتی عمان/دوبی تعیین کرده که ۶۲ سنت نسبت به قیمت های ژوئن افزایش نشان می دهد.

ایران بعد از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم های غرب در ژانویه ۲۰۱۶ توانسته میزان صادرات نفت خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و سهم از دست رفته خود از بازار را پس بگیرد.

کشورهای عضو اوپک و دیگر تولید کنندگان نفتی در ماه گذشته میلادی توافق کردند که توافق کاهش تولید برای کاهش روزانه ۱.۸ میلیون بلشکه از تولید خود را تا ۹ ماه دیگر یعنی تا پایان مارس ۲۰۱۸ تمدید کنند.

ایران با این استدلال که قصد باز پس گیری سهم از دست رفته خود از بازار نفت را دارد توانسته از این طرح مستثنی شود. بر اساس توافق کاهش تولید، ایران حق دارد روزانه تا ۳.۸ میلیون بشکه نفت تولید کند.

در همین حال، صادرات نفت ایران به آسیا در ماه آوریل نسبت به ماه پیش از آن ۱۸ درصد کاهش داشته که احتمالا ناشی از محدودیت های پیش روی ایران برای افزایش ظرفیت تولید و اتمام نفت ذخیره شده این کشور بر روی دریا بوده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x