[ad_1]

علی یزدانی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های این سازمان برای حضور در بازار کشور عراق گفت: روز جمعه وزیر صنایع عراق به همراه هیئتی متشکل از فعالان اقتصادی و صنعتی با هماهنگی‌های سازمان صنایع کوچک و دعوت وزیر صنعت کشورمان به ایران خواهند آمد.

وی ادامه داد: طی دو روز جمعه و شنبه پیش رو، مذاکرات مفصلی در حوزه صنعت با این هیئت خواهیم داشت. موضوعات مورد نظر برای این مذاکرات در حوزه همکاری‌های مشترک اقتصادی بین شرکت ها، ارتباط بنگاه‌های اقتصادی ایرانی و عراقی خواهد بود.

معاون وزیر صنعت بیان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه  صنایع کوچک و متوسط بین وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت کشورمان با همتای عراقی در این سفر دو روزه منعقد خواهد شد.

این مقام مسئول در تشریح برنامه های این هیئت عراقی گفت: بازدید از واحدهای صنعتی و شهرک‌های صنعتی کشور از جمله یک یا دو واحد بزرگ صنعتی در تهران در برنامه سفر این هیئت به تهران قرار دارد.

به گفته وی یکی از موضوعاتی که در این دو روز با هیئت عراقی درباره آن مذاکرات مفصلی خواهیم داشت احداث شهرک‌های صنعتی در عراق با محوریت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از طراحی تا اجرا است که تفاهم نامه هایی منعقد خواهد شد.

یزدانی تصریح کرد: انتقال دانش فنی در ارتباط با ساخت پروژه‌ها و شهرک‌های صنعتی در داخل کشور عراق و آموزش در حوزه صنعت از محورهای دیگر مورد مذاکره با هیئت عراقی خواهد بود.

معاون نعمت زاده در پایان گفت: فکر می‌کنم این نشست در روز جمعه و شنبه کمک بسیاری به تعامل و ارتقاء سطح روابط ما در حوزه صنعت و بخصوص صنایع کوچک و متوسط خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  می‌توانیم ارز دیجیتال ملی داشته باشیم؟

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاانتقال پول به بانک سپهبانک صادرات خ ولیعصربیت کوین ایرانیتاریخچه وب مانیتجهیزات شبکه تیامتجهیزات شبکه عمدهتجهیزات شبکه فشار متوسطترخیص لوسترتقدیر نامه هفته ی حمل و نقلثبت کارت بازرگانی تهرانچگونه مستر کارت تهیه کنیمحداقل سرمایه برای واردات از چینحسابداری شرکت حمل و نقلخدمات بار هوايي عصر هديخرید از سایت Amazonخرید از سایت امریکاخرید اینترنتی 8040خرید اینترنتی الی گالریخرید اینترنتی تجهیزات ژیمناستیکخرید اینترنتی دستگاه موخوره گیرخرید اینترنتی زغال فعالخرید اینترنتی طلا دست دومخرید پی پال مجازیسازمان حمل ونقل هواییشرکت حمل هواییشرکت حمل و نقل هوایی شیدهصادرات توت فرنگیصادرات ذرتصادرات سیمان به عراقصادرات صنایع دستی به اروپاصادرات نخودصادرات و واردات در ایرانصرافی چینصرافی نیاوران لندنفروش تجهیزات لگراندفریت بار قیمتقوانین گمرک پستکارت سبز بازرگانیکارگو بارکارگو لوفتانزاگمرك چيستگمرك فرودگاه امامگمرک ترخیص خودرومستر کارت با حساب بانکیمستر کارت رایگانموسسه حمل و نقل صراط فتحنرخ حواله دلار و یوروواردات تبلت از چینواردات دوچرخهواردات گردو از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها