[ad_1]

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی بهای رسمی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را افزایش داده و از این پس مشتریان باید این خودروی اقتصادی را با قیمت جدید کارخانه خریداری کنند.

طبق جدیدترین دعوتنامه های صادر شده از جانب ایران خودرو، بهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به صورت رسمی ۵۷ میلیون تومان اعلام شده و باید مشتریان بر مبنای این عدد تکمیل وجه های خود را انجام دهند. پیش از این قیمت این خودرو ۳۶ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان بود و حال می بینیم که افزایش قیمت بیش از ۲۰ میلیون تومان برای ۲۰۶ تیپ ۲ اتفاق افتاده است.

پیش از این اتفاق شاهد بودیم که ایران خودرو بر خلاف تصور عموم، بهای رسمی پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک را بیش از ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و حال گویا موج افزایش قیمت ها به خودروهای ارزانتر این شرکت هم رسیده است. با اعلام قیمت ۵۷ میلیون تومانی برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲، مشخص است که در آینده ی نزدیک بهای کارخانه ای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ بیش از ۶۵ میلیون تومان خواهد بود. همچنین پژو ۲۰۷i دنده ای و اتوماتیک و از طرفی پژو ۲۰۶ صندوقدار نیز به همین میزان در هفته های جاری افزایش قیمت را تجربه می کنند.

با یک حساب و کتاب ساده می توان پی برد که ایران خودرو برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ افزایش قیمتی بیش از ۵۷ درصد را اتخاذ کرده و احتمال دارد که این ضریب برای قیمت جدید سایر محصولات هم لحاظ گردد.





خودروقیمت قبل ( تومان )قیمت جدید ( تومان )
پژو ۲۰۶ تیپ ۲۳۶/۲۸۰/۰۰۰۵۷/۰۰۰/۰۰۰

 

اقتصادآنلاین

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها