[ad_1]

مروری بر جدول‌های وارداتی کشور در پنج ماهه اول سال جاری گویای آن است که این کشور بالغ بر دو میلیون تن کالا به ارزش یک میلیون و ٣۵٧ هزار دلار به ایران صادر کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در میان این اقلام، تخته‌های فیبر بیشترین حجم صادرات روسیه به ایران را تشکیل می‌دهند. این تخته‌ها وزنی حدود ١٣٩٢ تن داشته‌اند و ارزش آنها از نظر دلاری بیش از ۳۶۹ هزار و ۴۳۸ دلار می‌شود. از نظر ارزش ریالی نیز این کالاها بالغ بر یک میلیارد و ۱۹۷ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان ارزش داشته‌اند.

پس از تخته‌های فیبر، سایر تخته‌ها دیگر محصول عمده صادراتی روسیه به شمار می‌روند که در پنج ماهه اول سال جاری بالغ بر ۱۳۲۸ تن کالا در این زمینه وارد شده است. ارزش واردات این بخش بالغ بر ۲۶۲ هزار و ۹۰۴ دلار بوده است و ارزش ریالی آن بالغ بر ۸۵۲ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان می‌شود.

الیاف سنتیک دیگر کالای صادراتی روسیه به ایران است که در پنج ماه سال جاری بالغ بر ۳۱۹ تن از آن به ارزش ۴۸۵ هزار دلار وارد کشور شده است. ارزش ریالی این واردات نیز بالغ بر یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون دلار بوده است.

ماشین کمباین دیگر کالای وارداتی ایران از روسیه به شمار می‌رود که در این مدت وارداتی به حجم ۱۱ تن در این حوزه صورت گرفته است. ارزش دلاری کالاهای وارد شده در این بخش بالغ بر ۸۵ هزار دلار محسوب می‌شود. ارزش ریالی این کالاها نیز بالغ بر ۲۷۶ میلیون تومان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید :  شرایط بیمه‌شدن ایرانیان خارج از کشور اعلام شد

همچنین انواع دوربین‌ها دیگر کالای وارداتی ایران از روسیه است که در پنج ماهه اول سال جاری بالغ بر یک تن از آن به ارزش بالغ بر ۱۵۳ هزار و ۷۵۰ دلار و ۴۹۸ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان وارد کشور شده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی کشوراتاق بازرگانی یزذاخبار روز گمرک ایرانارسال پول به روسیهاسکریلکس اپاراتتبدیل وب مانی به ریالترخیص کالا از گمرک خرمشهرترخیص مهر کالاترخیص و واردات خودروتعرفه واردات خودرو خانواده شهداجایگزین بیت کوینحمل و نقل ترافیک منطقه 3حمل و نقل کشوریحواله 1 میلیون دلاریحواله ارز مسافرتی در فرودگاهحواله دلار سنگاپورخرید vpn آمریکا برای آیفونخرید ابزار چرم دوزیخرید اینترنتی خط 0919خرید پی پال وریفای شدهخرید تجهیزات اداریخرید تجهیزات هوشمند سازی مدارسخرید خط تولید فلش مموریخرید دلار آمریکاخرید کریو آلمانرشته ی حمل و نقل دریاییرهگیری مرسولات پستی مشهدرییس گمرک امام خمینیسیستم رهگیری مرسولات ویژهصادرات 50 کالا ممنوعصادرات به آمریکاصادرات سمند به چینصادرات همراه بانک اندرویدصدور کارت بازرگانی هوشمندفروش حواله داخلی یوروفروش خط تولید گونی بافیق مت خودروها وارداتقوانين جديد گمركقیمت حواله یورو در بازارکارت بازرگانی فروشکارگو سامانگمرک درگزمستر کارت پست بانکمستر کارت پلاتینیومنحوه واردات تجهیزات پزشکینحوه ی دریافت مسترکارتنماینده وب مانی در ایرانواردات ادویه از دبیواردات برنج پاکستانیواردات ضایعات مس

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها