[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده با بیان اینکه این تعداد شغل در شهرستان های کرمان، سیرجان، فاریاب، رودبار، رابر، زرند، منوجان و بردسیر ایجاد شده است، افزود: کارآفرینی بانک قرض الحسنه رسالت در زمینه های همچون تولید پوشاک، مصنوعات چرمی، نان و شیرینی و امور دام صورت گرفته است.

وی حمایت از کسب و کارهای خرد را عاملی مهم در ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد و اظهارداشت: حمایت از این مشاغل اقتصادی و خودگردان در شهرهای کوچک و روستاها از مهمترین ماموریت های بانک قرض الحسنه رسالت است.

حسین زاده یادآور شد: فراهم کردن بسترتوسعه کسب و کارهای خرد در شهرهای کوچک و روستاها به روند حل مسائل اجتماعی مختلف همچون کاهش مهاجرت و بیکاری کمک می کند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر تولید در شهرهای کوچک و روستاها و فروش در شهرهای بزرگ بیان کرد: شهروندان این شهرها با بخشی از درآمد شهرهای بزرگ می توانند معیشت نسبتا مشابهی داشته باشند و از معضلات شهرهای بزرگ و آسیب های حاشیه نشینی بکاهند. همچنین ایجاد پیوند ثروت و فعالیت های اقتصادی و کوشش های اجتماعی در جهت ارتقای سطح معیشت مردم، توسعه پایدار و تامین مالی ارزان و آسان از طریق همیاری اجتماعی از دیگر اهداف بانک قرض الحسنه رسالت است.

حسین زاده با تاکید بر اینکه بانک قرض الحسنه رسالت با هدف حمایت از این کسب و کارها به تمام استان ها ورود خواهد کرد، افزود: در حال حاضر در استان های دیگر همچون مازندران، خوزستان و چهارمحال و بختیاری به طور عملیاتی به حمایت از شغل های ایجاد شده پرداخته ایم و در استان های دیگر همچون کرمانشاه، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، کرمانشاه و…نقاطی را شناسایی کرده و در حال بررسی و مطالعه هستیم.

بیشتر بخوانید :  اعطای جایزه‌ فناوری ۲۰۱۸ به یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه پزشکی

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها