[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ساماندهی حوزه های بانک و مالیات مورد تاکید رئیس جمهوری است و برنامه ریزی در این ۲ حوزه از ضروریات و اولویت های این وزارتخانه می باشد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، فرهاد دژپسند که اخیرا رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی کسب کرده است روز چهارشنبه در سفر به مشهد طی دیدار با استاندار خراسان رضوی در پاویون فرودگاه شهید هاشمی نژاد افزود: ساماندهی این ۲ حوزه به صورت گسترده تر مورد تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب نیز می باشد از این رو باید همه تلاش خود را به کار بندیم که این مباحث محقق شود.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد طی زمان باقیمانده از دولت دوازدهم بتوان اقدامات خوبی در ساماندهی این دو حوزه انجام داد.
استاندار خراسان رضوی نیز با اشاره به ظرفیت های این استان در حوزه های مختلف گفت: امروز باید بتوانیم به تناسب شرایط در موضوعات مختلف انعطاف هایی به خرج داده و به نوعی فضای کار و فعالیت برای بخش های تولیدی، صنعتی و صادراتی را بازتر کنیم.
علیرضا رشیدیان افزود: برای مدیریت شرایط و امکانات باید فرصت و اختیار بیشتری به استان های دارای ظرفیت و استان های مرزی داده شود.
وی با اشاره به طرح فروش سوخت توسط تعاونی مرزنشینان در شرق استان خراسان رضوی اظهار داشت: این اقدام به زمینه ای برای ترغیب افراد به مهاجرت معکوس تبدیل شده است.
وی گفت: باید به گونه ای عمل شود که سرمایه های راکد بانک ها به حوزه تولید وارد شده و برای اصالت کار بانکداری اقدام موثر و جدی انجام شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی که به منظور زیارت بارگاه منور رضوی عصر امروز وارد مشهد شده است فردا نشستی با فعالان اقتصادی خراسان رضوی خواهد داشت و در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این استان نیز شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :  استفاده ۱۲ هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی از طرح رونق تولید

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها