[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، عبدالله جلالی با بیان اینکه بانک شهر نقطه امید پروژه‌های شهری است، گفت:درحال حاضر نقش بانک شهر در کاهش مشکلات و معضلات شهری چشمگیر و ملموس است.

وی با تاکید بر اینکه امروز بانک شهر به عنوان یک بانک تخصصی در کشور مطرح است، گفت:این بانک با وجود آنکه سابقه طولانی در نظام بانکی کشور ندارد اما به پاس خدماتی که به شهروندان می دهد به بانکی محبوب در کشور تبدیل شده است.

رییس شورای اسلامی کلان شهر قم با بیان اینکه از کارهای ارزشمند بانک شهر می توان به بحث مشتری مداری اشاره کرد، ادامه داد: مسئولان این بانک تلاش کرده‌اند که خدمات در دسترس برای شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ایجاد کنند و این مهم یکی از عوامل موفقیت بانک شهر است.

وی با بیان اینکه بانک شهر پشتوانه خوبی برای مدیریت شهری و پروژه های شهری است گفت: در پروژه های مهم شهری بانک شهر به عنوان یک حامی قدرتمند شناخته شده است.

جلالی در ادامه با اشاره به تاثیر گسترده بانک‌های تخصصی در پیشرفت و توسعه کلان شهرها، بر اهمیت نقش بانک شهر در حمایت از مدیریت شهرهای مختلف در جهت آبادانی کشور تاکید کرد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها