[ad_1]

به گزارش تراز ،این بانک در مراسم افتتاح فاز سوم بیمارستان ارجمند در کرمان که با حضور استاندار کرمان، معاون وزیر بهداشت، نماینده ولی فقیه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان استان، اساتید و پزشکان برگزار شد، یک جلد کتاب نفیس قرآن طباخ را به علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان و دکتر ارجمند مؤسس بیمارستان ارجمند اهدا کرد. در این مراسم استاندار و مؤسس بیمارستان ارجمند، هر یک از توجه و اهتمام ویژه بانک‌پاسارگاد به فرهنگ و هنر کشور قدردانی کرده و خواستار استمرار این‌گونه حمایت‌ها شدند.

این بانک همچنین یک جلد کتاب قرآن طباخ را به محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما اهدا کرد. این اقدام نیز به‌منظور بهره‌مندی از این کتاب جهت بررسی و پژوهش‌های مرتبط انجام شد. محمدزاده ضمن ارزشمند خواندن اقدامات بانک‌پاسارگاد، نگاه ویژه مدیران این بانک را به فرهنگ و هنر کشور ستودنی خواند.

گفتنی است «مصحف شریف خراسان» به خط عبدالله طباخ هروی، از قرآن‌های نفیس و کم‌نظیر گنجینه‌ی آستان قدس رضوی است که در قرن نهم هجری و در زمان حکومت سلطان بایسنقر به رشته تحریر در آمده‌است. این کتاب در سال ۱۳۹۴ با حمایت بانک‌پاسارگاد چاپ و رونمایی شد. کتاب در قطع رحلی سلطانی، ۳۳*۴۷ سانتی‌متر مربع که در چاپخانه راش آلمان به مدت سه سال به چاپ رسیده‌است، به جهت نوع تذهیب، خوشنویسی و کتابت بی‌نظیر و از بدایع روزگار است؛ در این کتاب چند نوع هنر با هم آمیخته‌ شده که زیبایی و ماندگاری آن را چندین برابر کرده‌است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاا بانک صادرات ایرانبانک صادرات 763بیت کوین بانک مرکزیتجربه خرید از ebayترخيص خودرو از گمركترخیص کالا بندر امامجذب ترخیص کارحمل بار به شهرستانهاحمل بار فرودگاه مهرآبادحمل کالا از چین به ایرانحمل کالا از چین به تهرانحمل و نقل دریایی ویکی پدیاحمل و نقل ریلی ایرانحمل و نقل زمینی به روسیهحمل و نقل فجر جهادحمل و نقل هوایی و گردشگریحمل ونقل دریای متحدخدمات پی پالخريد تجهيزات نظاميخرید ابزار چوبخرید ابزار هکخرید بدلیجات از چینخرید تجهیزات زمین شناسیخرید چینی زرین طرح موناکوخرید خط تولید خودکارخرید قطعات الکترونیکی از چینخرید لوازم ابزار دقیقراهنمای خرید اینترنتی از سایت های خارجیرهگیری مرسولات سند منزلشرایط ترخیص کالا از گمرکشرکت ترخیص کالای پزشکیشرکت حمل و نقل حاملشرکت واردات تجهیزاتصرافی خ پیروزیصرافی قزوینظرفیت حمل و نقل دریایی ایرانعکس سایت امازونقوانين گمركي ايرانگمرک بسته های پستیگمرک های ایرانمستر کارت ویزا کارتممنوعیت صادرات 52 قلم کالانحوه ترخيص كالا از گمركنحوه ترخیص کالا از گمرک بوشهرنیازمند ترخیصکارواردات 500 دستگاه پورشهواردات خودرو از دبیواردات دارو از دبیواردات طلا به ايرانواردات یراق آلات از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها