انهدام ۲۱۵ مخزن CNG غیراستاندارد تاکسی و سواری

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

مدیرکل استاندارد استان تهران از انهدام ۲۱۵ مخزن CNG غیر استاندارد تاکسی و خودروی سواری توسط بازرسان اداره کل این سازمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مسلم بیات با بیان اینکه طرح پایلوت بازرسی مخازن CNG خودروهای سواری و تاکسی‌های در حال تردد در استان تهران با استقرار تیم‌های بازرسی از شرکت های بازرسی همکار سازمان ملی استاندارد ایران در مراکز معاینه فنی اجرا شد، گفت: در این راستا از ۲۸۰ مخزن مورد بازرسی و ارجاعی به آزمایشگاه برای انجام آزمون هیدرو استاتیک، ۲۱۵ مخزن مردود شد و ۶۵ مخزن نیز در حال طی کردن مراحل آزمون مورد نظر هستند.

وی در مورد سرانجام مخازن غیراستاندارد نیز توضیح داد: در جریان این طرح ۲۱۵ مخزن غیراستاندارد مردود شده برش خورده  و آماده ذوب می‌شوند و نکته جالب اینکه مخازن از رده خارج شده عمدتا ساخت کشور چین بوده و برند (JD) دارند.

طبق اعلام اداره استاندارد استان تهران، مدیر کل این اداره با اشاره به بازرسی و بازدید مخازن CNG اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی استان تهران خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از سال ۱۳۹۲ تاکنون حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ مخزن CNG بازرسی و تعداد ۳۵۵۰ مخزن غیراستاندارد توسط شرکت‌های بازرسی معدوم شدند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x