انت ماینر S9 هیدرو – Antminer S9 Hydro

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

 

به اطلاع کلیه مشتریان گرامی میرسانیم با توجه به شروع فروش رسمی جدیدترین محصول شرکت Bitmain با نام انت ماینر S9 هیدرو – Antminer S9 Hydro کلیه متقاضیان گرامی میتوانند این محصول جدید را با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن خریداری کرده و در ایران دریافت نمایند  .

لازم به ذکر است انت ماینر S9 هیدرو – Antminer S9 Hydro دارای سیستم کولینگ جدید و پیشرفته بر اساس مایع میباشد که با کاهش دما ، کاهش مصرف برق  نهایتا منجر به افزایش بازدهی و استخراج خواهد شد

این ماینر جدید دارای هش ریت ۱۸T میباشد که به مراتب از دستگاه های قدیمی تر شرکت Bitmain نظیر S9j-14.5T دارای هش ریت بالاتری میباشد .

کلیه مشتریان میتوانند برای ثبت سفارش و خرید انت ماینر S9 هیدرو – Antminer S9 Hydro با دفاتر گروه تجاری ققنوس در ایران و یا چین تماس حاصل نمایند.

 


 

چرا برای واردات و خرید تجهیزات ماینینگ ققنوس را انتخاب کنید ؟

شرکت بازرگانی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه ( گروه تجاری ققنوس ) یکی از اولین واردکنندگان تجهیزات ماینینگ در ایران میباشد که به واسطه دفاتر رسمی خود در چین ( شنژن ) و ایران به مشتریان حقیقی و حقوقی بسیاری طی ۱۰ سال فعالیت خود در حوزه واردات ( خرید ، حمل و ترخیص ) این تجهیزات ارائه خدمات کرده است .

لازم به ذکر است گروه تجاری ققنوس تنها شرکت بازرگانی ایرانی میباشد علاوه بر خدمات خرید و تامین خدمات حمل و ترخیص این تجهیزات را به مشتریان خود ارائه مینماید و این به این دلیل میباشد که گروه تجاری ققنوس به عنوان یک شرکت حمل و نقل بار هوایی با دارا بودن مجوزات لازم ( تصویر مجوز خدمات حمل بار هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری ) و با داشتن سرویس های منظم حمل بار از مبدا چین و کشورهایی آسیایی شرقی به ایران و و با دارا بودن دفتر رسمی در فرودگاه امام خمینی و تیم ترخیص اختصاصی خود در گمرک فرودگاه امام یکی از اصلی ترین گزینه ها برای خریداران تجهیزات ماینینگ در کشور میباشد.

برای اطلاع از سوابق گروه تجاری ققنوس میتوانید رزومه این شرکت را از این لینک ( دانلود رزومه ) دریافت کرده و یا از طریق بخش تماس با ما با دفاتر این شرکت در ایران و چین تماس حاصل نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x