کمپانی بیت مین یکی از معروف ترین و معتبر ترین کمپانی ها در زمینه ساخت دستگاه های ماینر ( دستگاه های استخراج ارز دیجیتال ) است که محصولات زیادی در این زمینه تولید کرده است. Antminer X3 یکی از جدیدترین محصولات شرکت bitmain در زمینه استخراج ارز دیجیتال است که به تازگی توسط این شرکت معرفی شده است و شما میتوانید این دستگاه را به صورت مستقیم از شرکت بیت مین هم اکنون توسط گروه تجاری ققنوس ثبت سفارش کنید.

دستگاه ماینر Antminer X3 برای استخراج ارزهایی که از الگوریتم هشینگ (Hashing algorithm) CryptoNight استفاده می‌کنند مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر ارز های زیادی وجود دارند که از این الگوریتم استفاده می‌کنند، به عنوان مثال ارز های مانند Bytecoin ، DigitalNote، AEON ، Quazarcoin، monero Pebblecoin و MonetaVerde از الگوریتم هشینگ CryptoNight استفاده می‌کنند و شما می‌توانید با دستگاه ماینر انت ماینر x3 تمام این ارز ها را استخراج کنید.

Antminer X3 در حال حاضر یکی از عالی ترین انتخاب های موجود در بین دستگاه های استخراج ارز دیجیتال است. دستگاه ماینر Antminer X3 دارای نرخ هش (Hashrate) 220KH/s است که همین نرخ هش بالا آن را به بهترین و پول‌ساز ترین دستگاه در این زمینه تبدیل کرده است. مصرف برق یکی از موارد مهم در دستگاه‌های ماینر ارز دیجیتال است، مصرف برق این دستگاه ۵۵۰ وات است هر چه برق مصرفی دستگاه کمتر باشد هزینه پرداختی شما بابت برق کمتر خواهد بود در نتیجه سود بیشتری از استخراج ارز به درست می آورید. همانطور که می دانید دستگاه های ماینینگ دمای زیادی تولید می کنند و یکی از موارد مهم که در بازدهی دستگاه های ماینر تاثیر دارد دما دستگاه است اگر دما دستگاه خیلی افزایش پیدا کند بازدهی دستگاه کاهش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید :  آغاز فروش Sony SmartWatch 3

همچنین امکان آسیب رسیدن و خراب شدن دستگاه نیز وجود دارد. شرکت بیت مین برای حل این مشکل و خنک نگه داشتن دستگاه در ساخت کیس دستگاه از آلومینیوم استفاده کرده است. آلومینیوم علاوه بر این که گرما را به خوبی انتقال می دهد باعث سبکتر شدن دستگاه نیز می شود . همچنین بر روی تراشه های دستگاه نیز هدسینگ های سفارشی از جنس آلومینیوم قرار داده شده که به خوبی گرما را از تراشه ها به هدسینگ ها منتقل می کند. استفاده از دو فن قوی و سرعت بالا در دو طرف دستگاه ماینر انت ماینر x3 در کنار موارد ذکر شده باعث می شود از یک طرف هوای خنک وارد دستگاه شده و با برخورد با هدسینگ های داغ آنها را خنک کرده و از طرف دیگر هوای گرم از دستگاه خارج شود که همین امر باعث خنک شدن دستگاه می شود.

Antminer X3 برای اتصال به شبکه از پورت شبکه Ethernet بهره می‌برد که این کار باعث امنیت بیشتر نیز می شود زیرا شبکه های کابلی از امنیت بیشتری نسبت به شبکه های وایرلس برخوردار هستند. شرکت بیت مین رابط کاربری را نیز فراموش نکرده و رابط کاربری این دستگاه ماینر را با توجه به نیازهای کاربران با دقت تمام به گونه ای طراحی کرده است تا کار با آن بسیار آسان باشد.

 

 استخراجبایت کوین – مونرو کلاسیک – مونرو اورجینال – کاربو و…
 هش ریت۲۲۰KH/S
 زمان تحویل آماده تحویل و موجود در انبار
 الگوریتمCryptonight
 شرکت سازنده Bitmain
 تاریخ تولیدMay 2018
 وزن۵۵۰۰ گرم
اندازه۱۳۵ x 158 x 350mm
تعداد برد چیپ۳
تعداد چیپ ها۱۸۰
نام چیپ هاBM1700
اندازه چیپ ها
میزان صدای ایجاد شده۷۶ دسیبل
تعداد فن ها۲
میزان دمای تولید شده۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد
میزان قدرت برق۴۶۵ وات
سیم های اتصال پاور
ولتاژ۱۲ ولت
محتویات پکیج Antminer + پاور اورجینال
بیشتر بخوانید :  خرید و تامین تجهیزات

 

هم اکنون شما میتوانید برای خرید و ثبت سفارش این کالا با دفتر بازرگانی و شرکت خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه ( گروه تجاری ققنوس ) در ایران و یا چین تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شما را برای مراحل بعدی راهنمایی نمایند .

 


 

چرا برای واردات و خرید تجهیزات ماینینگ ققنوس را انتخاب کنید ؟

شرکت بازرگانی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه ( گروه تجاری ققنوس ) یکی از اولین واردکنندگان تجهیزات ماینینگ در ایران میباشد که به واسطه دفاتر رسمی خود در چین ( شنژن ) و ایران به مشتریان حقیقی و حقوقی بسیاری طی ۱۰ سال فعالیت خود در حوزه واردات ( خرید ، حمل و ترخیص ) این تجهیزات ارائه خدمات کرده است .

لازم به ذکر است گروه تجاری ققنوس تنها شرکت بازرگانی ایرانی میباشد علاوه بر خدمات خرید و تامین خدمات حمل و ترخیص این تجهیزات را به مشتریان خود ارائه مینماید و این به این دلیل میباشد که گروه تجاری ققنوس به عنوان یک شرکت حمل و نقل بار هوایی با دارا بودن مجوزات لازم ( تصویر مجوز خدمات حمل بار هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری ) و با داشتن سرویس های منظم حمل بار از مبدا چین و کشورهایی آسیایی شرقی به ایران و و با دارا بودن دفتر رسمی در فرودگاه امام خمینی و تیم ترخیص اختصاصی خود در گمرک فرودگاه امام یکی از اصلی ترین گزینه ها برای خریداران تجهیزات ماینینگ در کشور میباشد.

برای اطلاع از سوابق گروه تجاری ققنوس میتوانید رزومه این شرکت را از این لینک ( دانلود رزومه ) دریافت کرده و یا از طریق بخش تماس با ما با دفاتر این شرکت در ایران و چین تماس حاصل نمایید.

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها