[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوسبه نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در سخنان امروز خود با اشاره به اتفاقاتی که در ساختمان گمرک میان نماینده مجلس و کارمند گمرک رخ داده است، ضمن اظهار تأسف از اینکه در نظام جمهوری اسلامی یک قاضی، نماینده، معاون وزیر یا مدیرکل کارهایی نامتناسب با شأن و جایگاهش انجام دهد گفت: کارمند و مدیر وظیفه دارد که ارباب‌رجوع را در چارچوب مقررات تکریم کند و راه بیندازد اما فرقی نمی‌کند ارباب‌رجوع باشد چه کسی باشد. او مانند سایر مردم است و نباید امتیاز خاصی برای او قائل شد. 

وی سپس حدیثی از امیرالمؤمنین قرائت کرد و گفت: امام علی علیه‌السلام می‌فرماید” خداوند بیامرزد کسی را که قدر و منزلت خود را بشناسد”.

دادستان کل کشور، با بیان اینکه با ورود به بسیاری از پرونده‌های فساد اقتصادی، متوجه می‌شویم که از رانت استفاده شده است، فساد را لازمه توصیه‌پذیری‌ها، رانت‌ها و سهم‌خواهی‌ها دانست و افزود: ولو اینکه این فساد اندک باشد، قوه‌قضاییه باید از طریق سازمان بازرسی‌ و نظارت بر حقوق عامه از طریق دادستان‌ها بر آنها نظارت کند.

منتظری، در ادامه انتقادی را هم متوجه قوه‌قضاییه کرد و افزود: اگر قوه‌قضاییه ما مقتدر بود، باید به این مسائل ورود می‌کرد و نمی‌گذاشت یک صاحب قدرتی از رانت‌ها استفاده کند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها