انتخاب اعضای هیات تفحص از عملکرد وزارت صنعت در صدور مجوز واگذاری معادن

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در صدور مجوز واگذاری معادن، نظارت بر برداشت منابع معدنی و وصول و هزینه‌کرد حقوق دولتی در استان‌های کرمان، همدان، مرکزی، یزد و آذربایجان غربی و سایر استان‌های دارای منابع معدنی خبر داد.

سعید باستانی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در جلسه بعدازظهر امروز آقایان قاضی پور، پومختار، سلیمی، مسعودی، فولادگر، اسماعیلی، اسدی کرم، ملکی،  رضیان،  باستانی و نجفی  به عنوان عضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در صدور مجوز واگذاری معادن، نظارت بر برداشت منابع معدنی و وصول و هزینه‌کرد حقوق دولتی در استانهای فوقالذکر انتخاب شدند.

نماینده مردم تربت حیدریه درمجلس از بررسی طرح اصلاح ماده (۳۱) قانون مقررات صادرات و واردات که در پی ممنوع کردن واردات کالاهایی که در داخل تولید است خبر داد و افزود: پس از تصویب کلیات طرح مقرر شد کمیته‌ای مشترک از کمیسیون‌های صنایع و معادن و  کمیسیون ویژه تولید ملی با بررسی دقیق‌تر طرح عنوان و محتوای و در مجموع اشکالات و ایرادات طرح فوق را بررسی و رفع کند تا پس از نهایی شدن در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

وی همچنین از رد طرح شمول مشاغل سخت و زیان‌آور در مورد متصدیان مشاغل تجزیه و توزیع (موزعین) شاغل در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون متبوعش خبر داد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x