[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به انتشار برخی اخبار درباره احتمال قیمت گذاری جدید خودروها پنج درصد زیر قیمت های کنونی بازار گفت: این موضوع صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، «رضا رحمانی» امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: در این زمینه در ماه های گذشته نظرهای زیادی مطرح شده، اما در برخی موارد اطلاعات افراد دقیق نیست و برپایه حدس و گمان است.
به گفته این مقام مسئول، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حال بررسی کارشناسانه قیمت هاست و به زودی گزارش آن نهایی می شود.
وی بیان داشت: آنچه در بحث خودرو به دنبال آن هستیم فقط موضوع افزایش قیمت ها نیست، بلکه ساماندهی صنعت خودرو را در برنامه داریم که همکاران در حال تدوین آن هستند و از خودروسازان نیز برنامه خواسته ایم.
رحمانی تاکید کرد: خودروسازان باید چند برنامه را مد نظر داشته باشند و تعهد در آنها ایجاد شود؛ در این راستا تعیین قیمت خودرو فقط یکی از موارد است و علاوه بر آن داخلی سازی خودروها، ارتباط با قطعه سازان، کیفیت خودروها و عمل به برنامه ها و تعهدات نیز باید مدنظر باشد.
وی درخصوص قراردادهای خودروسازان نیز گفت: خودروسازان درخصوص پیش فروش های قطعی باید به تعهداتشان عمل کنند و هیچ تردیدی در آن نیست.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در عین حال خاطرنشان کرد: آن دسته از خودروهایی که قیمت جدید دارند و مشمول قیمت گذاری اند نیز در دست بررسی هستند و دیروز نیز در جلسه کارگروه تنظیم بازار مورد بررسی قرار گرفت که به زودی نهایی می شود و بطور قطع «افزایش معقولی» تصویب خواهد شد.
وی ابراز امیدورای کرد بسته ای که برای صنعت خودرو در حال تدوین است، به نفع مردم و صنعت باشد.
تلفن همراه
رحمانی درباره بازار تلفن همراه نیز گفت: آن دسته از تلفن های همراه که در گمرک مانده، به زودی در بازار عرضه می شوند و فردا (پنجشنبه) جلسه ای به همین منظور برگزار خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: موانعی بر سر راه ورود این تلفن های همراه به بازار وجود داشته که در حال برطرف شدن است و با ورود آنها به بازار قیمت ها کاهش خواهد یافت.
 قیمت نان
این عضو کابینه دولت دوازدهم همچنین درخصوص قیمت نان تاکید کرد: در یک ماه اخیر که مسئولیت وزارت صنعت را بر عهده گرفتم، تاکنون قیمت جدیدی نداشته ایم و اگر افزایش قیمتی بوده مربوط به ماه های گذشته است.
وی گفت: در کارگروه تنظیم بازار نیز افزایش قیمت نان مطرح نشده و هیچ برنامه ای برای آن نداریم.

بیشتر بخوانید :  انتقاد مدیرعامل بانک ملی از بانک مرکزی عراق

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها